Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
primagirl schreef:Eentje van de wildcards is door: Sanne Hoornstra
__KELLY schreef:kan ik me voorstellen !!!
Misschien dat bijvoorbeeld aimee hier wat over kan zeggen ?? In een mail naar joyce o.i.d. Bedoel gebeurd is gebeurd kan je niet terugdraaien (en je weet het echte antwoord vast al) maar ik zou dan wel graag dan het fijne er van weten.
kivas schreef:Ik ben ook door.. Jippie!!! Ben gister avond nog gebeld.. helemaal blij!!!
Daniellev schreef:De laatste 15 staan op de site van Laurens. Was het leuk vandaag? Kon jammer genoeg niet komen kijken. En Gyvano Schouws (als ik de naam goed heb) is bij de laatste 15 en volgens mij pas 10 jaar!!! Knap hoor.
yousra schreef:kivas schreef:Ik ben ook door.. Jippie!!! Ben gister avond nog gebeld.. helemaal blij!!!
hoe bedoel je? Je hoorde toch gelijk daar of je door bent?
Aimee schreef:Weten jullie trouwens al wat jullie moeten doen bij Stal Zegwaard?
kivas schreef:Ja jij was naar huis gegaan hè? Haha. Je krijgt je protocol ook nog via de mail gestuurd, ook wel netjes geregeld zo.Dat wel ja, maar dan moet je natuurlijk nog wel aanwezig zijn.. Vond het super netjes van ze, dat ze me alsnog even belde om me het leuke nieuws mede te delen voordat het op de site kwam..
yousra schreef:Staat op de site
Ze krijgen kleding van clubhypo, moeten dan in 5 groepen van 3 een clinic rijden en ze moeten van paard wisselen
Elessar schreef:Oh ja sorry.