Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annemarieke1 schreef:Weet iemand of de uitslag van de Grand prix meetelt voor de WK overwinning? Of gaan de scores bij de Kur weer gewoon op nul? Dat vindt ik altijd wel leuker anders krijg je zo'n lekkere anti-climax als iemand de kur wint maar dan toch door de Grand prix score de wereldbeker niet wint.
VonDutch schreef:Kan iemand mij vertellen of het in de brabanthallen warm of koud is? ( tribunes? / standjes? )
De vorige keer liep ik in een trui en had ik het vreselijk warm, nu doe ik denk maar een koltruitje of t-shirtje aan of is het bar koud?
VonDutch schreef:Kan iemand mij vertellen of het in de brabanthallen warm of koud is? ( tribunes? / standjes? )
De vorige keer liep ik in een trui en had ik het vreselijk warm, nu doe ik denk maar een koltruitje of t-shirtje aan of is het bar koud?
chance schreef:Zijn er meer mensen die van het station naar de brabanthallen moeten?
Ik kom al zeker 1 persoon daar ophalen (lopend).
Sjoert schreef:Heb wel wat ruige foto's geschoten denk ik.\
Overigens een onwijze klacht over het aangeven van de parkeerplaatsen. Wij werden via borden naar een verlaten industrieterrein verwezen waar helemaal niks was (bussen of ook maar iemand van Indoor Brabant). Bleek dat je gewoon mocht parkeren bij de hal zelf.
chance schreef:Ik neem straks mijn camera mee. Dus als er bokkers zijn die willen meeten kunnen we meteen een paar pics maken