Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

utjelover schreef:Start er nog iemand in Ermelo
Ik ben nr. 697 in de groep van 11.30 - 11.45
Moet je in Ermelo zelf de hoofdstelnummers regelen?
het was een super leuke ervaring!!!! 
nico1982 schreef:ik heb vandaag in dronten gestart! 61 punten, ben ergens onderaan in het deelnemersveld geeindigd..... ach... toch heb ik geen slecht gevoel er aan over gehouden, ik heb gewoon niet zo'n "showerig" paard vergeleken met de anderen! ik heb echt mooie paarden gezien! die van mij heeft netjes gelopen, maar vergeleken met de "show" paarden toont die gewoon dan minder....
ik ben trots op mijn eigen paardhet was een super leuke ervaring!!!!
Roelove schreef:nico1982 schreef:ik heb vandaag in dronten gestart! 61 punten, ben ergens onderaan in het deelnemersveld geeindigd..... ach... toch heb ik geen slecht gevoel er aan over gehouden, ik heb gewoon niet zo'n "showerig" paard vergeleken met de anderen! ik heb echt mooie paarden gezien! die van mij heeft netjes gelopen, maar vergeleken met de "show" paarden toont die gewoon dan minder....
Fijn dat je er geen slecht gevoel van over hebt gehouden. Het was zeker leerzaam voor jou en het paard.
Weet je ook of er ergens de uitslagen vermeld staan van Pavo cup dronten?
Ik ben namlijk benieuwd naar de uitslag.
Roelove schreef:nico1982 schreef:ik heb vandaag in dronten gestart! 61 punten, ben ergens onderaan in het deelnemersveld geeindigd..... ach... toch heb ik geen slecht gevoel er aan over gehouden, ik heb gewoon niet zo'n "showerig" paard vergeleken met de anderen! ik heb echt mooie paarden gezien! die van mij heeft netjes gelopen, maar vergeleken met de "show" paarden toont die gewoon dan minder....
Fijn dat je er geen slecht gevoel van over hebt gehouden. Het was zeker leerzaam voor jou en het paard.
Weet je ook of er ergens de uitslagen vermeld staan van Pavo cup dronten?
Ik ben namlijk benieuwd naar de uitslag.
maar wel leuk om naar te kijken

nico1982 schreef:ik heb vandaag in dronten gestart! 61 punten, ben ergens onderaan in het deelnemersveld geeindigd..... ach... toch heb ik geen slecht gevoel er aan over gehouden, ik heb gewoon niet zo'n "showerig" paard vergeleken met de anderen! ik heb echt mooie paarden gezien! die van mij heeft netjes gelopen, maar vergeleken met de "show" paarden toont die gewoon dan minder....
SaskiaKur schreef:JennS schreef:Je moet ze overal zelf regelen toch?
In Sevenum ook?
utjelover schreef:Start er nog iemand in Ermelo
VeryWell schreef:Marieke ik zie jou niet op de startlijst staan van Ermelo....
Pascha schreef:Een stalgenoot van mij is door! Vandaag in dronten gereden, met een 4-jarige San Remo. 71,5 pnt!!