yousra schreef:Pff, wat een druk zal nu op Edward rusten zeg, ik zou echt niet nu in hem willen verplaatsen.
Hij zal het redden als hij het paard naar de hand rijdt i.p.v. te nemen zoals sommige Spaanse cowboys.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yousra schreef:Pff, wat een druk zal nu op Edward rusten zeg, ik zou echt niet nu in hem willen verplaatsen.
pgent schreef:... is het jullie opgevallen dat de tijd hier een uur achter loopt??
Horsedances schreef:Telkens wanneer de Amerikaanse juryleden de Nederlanders hoge (normale) punten geven, worden ze enorm aangevallen in Amerika, en echt voor oud vuil uitgemaakt. Linda is daar schijnbaar gevoelig voor. Jammer maar het is niet anders. Ik kijk niet eens meer naar de uitslagen van de juryleden apart, voor mij is Stephen Clark (veruit) het beste jurylid, dus alleen zijn mening telt voor mij. Wel jammer dat Jan Peeters nooit meer gevraagd wordt voor dit soort evenementen, want Jan kent het klappen van de zweep.
Duitsland 1 , Nederland 2 end Amerika 3.
Had Andreas met al zijn paarden mogen starten had Denemarken dik goud gehaald.
Theo
Quidou schreef:nee nu alleen op ARD
gaaf paard zeg die schimmel van Andreas!!
Quidou schreef:wauw echt súper gaaf!!
Unfaithful schreef:Horsedances schreef:Telkens wanneer de Amerikaanse juryleden de Nederlanders hoge (normale) punten geven, worden ze enorm aangevallen in Amerika, en echt voor oud vuil uitgemaakt. Linda is daar schijnbaar gevoelig voor. Jammer maar het is niet anders. Ik kijk niet eens meer naar de uitslagen van de juryleden apart, voor mij is Stephen Clark (veruit) het beste jurylid, dus alleen zijn mening telt voor mij. Wel jammer dat Jan Peeters nooit meer gevraagd wordt voor dit soort evenementen, want Jan kent het klappen van de zweep.
Duitsland 1 , Nederland 2 end Amerika 3.
Had Andreas met al zijn paarden mogen starten had Denemarken dik goud gehaald.
Theo
Waar slaat dat dan weer op, van de Amerikanen? Lekker apart zeg..
Die Stephen Clark jureert nu ook toch?