Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Goed longeren is toch wat anders dan 'm even rond slingeren. 
 Op dezelfde golflengte zitten was wel van toepassing, we zijn 3 kwartier bezig geweest en daarna nog anderhalf uur zitten kletsen. Ineens was het donker, oeps. 
 Hij vond er overigens wel wat van. Zo'n vreemde die hem ineens opdrachten gaf. Eenkennig ding. 

Voelt goed, en heb nu ook echt motivatie!)
  Maar, zo heel zwaar ben je toch niet?                                                         
) niet in! Ik zou mezelf ook echt een stuk beter voelen met wat minder kilo's! Ik hoef echt geen perfect gewicht te hebben, een beetje romig houd ik zelf ook wel van, maar vind ik niet eerlijk voor Latino om met dit gewicht er op te gaan.hasufel schreef:Wat gaat dat toch heerlijk zo
Wandelen met je paard is ook zo fijn!
Knap dat je aan het afvallen bent
Laten z’n vriendje en hij elkaar zonder probleem achter in de wei?
                                                         Captain schreef:(Verder wilde ik 10kg afvallen voor ik er op ga.. inmiddels is er 2,5kg vanaf.Voelt goed, en heb nu ook echt motivatie!)

Hanneke81 schreef:Stille meelezer hierZit op facebook te scrollen, zie ik ineens een mcdonalds reclame. Ik denk dat gezicht heb ik eerder gezien! Was jij dat in die ballon?
Dat terzijde, super goed bezig met het afvallen. Weet helaas uit eigen ervaring dat dat best moeilijk kan zijn. Het gaat je vast lukken!

Super trots dus weer!                                                         

Een route met best wat steile hellingen naar boven en beneden, maar dat is een goede oefening voor hem. 

Flink pak manen al zo te zien of niet?                                                         Britt1 schreef:Ahww, hij is zo leuk, kijk hem nou met die vlechtenFlink pak manen al zo te zien of niet?
 Al zijn de achterste wel verdeeld in dunnere vlechten omdat zijn nek daar meer beweegt en het haar te snel afbreekt als het grotere zijn ivm de druk die er op komt tijdens het grazen.