[VOLG] Stal de Bonte Dijk

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-25 10:35

En soms gaat het niet zoals je zou willen en staan we thuis in de bak een paar mooie fotos te maken ipv op de nationale keuring in Lunteren. Rosalita wilde de trailer niet (meer) op en dan op een gegeven moment heeft geen zin meer want dan ben je al te laat. Ben zelf wel wat teleurgesteld want had er graag heen gewild, maar helaas het blijven dieren met een eigen mening. Die trailercursus gaat zeker wel gepland worden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vanaf morgen maar weer verder trainen naar zadelmak maken. Ze zou eigenlijk al onder het zadel zijn maar Vanessa die dat zou doen bleek een breuk in haar rug te hebben dus die moest even in de rust.

Vanmorgen dan toch wat tijd over op stal dus dan ook Bella en Casper nog even op de foto gezet. Ik vind dat Bella steeds mooier en meer paard wordt, haar wil ik volgend jaar graag voor de keuring doen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En stoere Casper, bijna 3 maanden oud. Het is zon heerlijk brutaal en eigenwijs veulen 8-)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

josewoos

Re: [VOLG] Stal de Bonte Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 11:13

Ja potverdorie Roos, dat is zuur hoor
Maar ja, het blijven dieren met een eigen wil en vooral als ze jong zijn, dan is het allemaal niet vanzelfsprekend :knuffel:
Vind het je sieren dat je deze keuze heb gemaakt, het zal ook niet werken om haar over de zeik te moeten vervoeren en daarna te showen

Furst

Re: [VOLG] Stal de Bonte Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 13:32

Zelf ook meegemaakt met mijn merrie, ze wilde de trailer niet op. appelflap, haha. Zo zuur. Volgende keer beter! Wij hebben het jaar daarna haar naar de keuring gebracht en dat was wel goed gelukt na fijn oefenen

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-25 14:56

Dankjewel Jolanda. Ik wil graag dat zij het ook leuk vindt maar is soms wel even lastig.

We hebben voor beide dames de eerste week van september een trailerlaadcursus ingepland en dan mag Rosie 20 september nog naar de late keuring van het NRPS, dus daar ben ik heel blij mee.