Ik lees al vanaf het begin mee en heb heel veel bewondering voor de TS! Wat heb jij ongelofelijk veel over voor dat kleine Daantje en dat op jouw leeftijd. Petje af voor de TS en natuurlijk voor dat schattige dappere Daantje. Ga door samen, jullie zijn allebei toppers.
Wat een lief klein bolletje is het ook. Zo zo klein. Petje af TS. Jij bent zo iemand doe de wereld niet een beetje, maar gewoon heel veel beter maakt. Niet vergeten.
Mijn god wat een kleine en vooral ook brave uk!!!! Hopelijk is hij door jou goede zorg gauw van zijn ongewenste "huisdieren "af. Een diepe buiging voor jou!!!
Wat heeft hij het toch goed bij jou zeg! Ik volg jullie ook op Facebook en wordt elke keer weer blij van je updates! Ik vind de douche actie ook echt geniaal haha.
Ik zag op FB dat je hem had geknipt, laat je zijn warme vacht dan toch nog even zitten?
Ik wens jullie samen een goed 2018! Ik blijf jullie zeker volgen!
Och, ik vol Daantje al op facebook, maar nog niet hier! Snel ook maar doen
Suzanne F.
Geplaatst: 02-01-18 20:55
Heb je hem ontwormd met ivermectine? Ik begreep dat dit ook werkt tegen luizen.
JPS
Geplaatst: 03-01-18 01:34
poes schreef:
Wat een lief klein bolletje is het ook. Zo zo klein. Petje af TS. Jij bent zo iemand doe de wereld niet een beetje, maar gewoon heel veel beter maakt. Niet vergeten.
Ik lees ook mee! Wat is hij al veel veranderd kwa uitstraling. Hij boft maar met jou!! Dat t maar snel voorjaar mag worden en hij lekker wat buiten op t gras kan gaan scharrelen. Zet m op !! Ik volg iig!
othelloster
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-18 23:14
nomet Daan gaat het goed! hij begint echt een pony te worden en is al flink aangekomen. Afgelopen dagen waren voor mij zelf enorm pittig. het ging met mij zelf even op en neer. Ik heb chronische pijn aan mijn benen, en momenteel is dat extreem veel aanwezig. dat beinvloed mij enorm, zelfs paardrijden gaat niet meer pijnloos, de stijgbeugelriem die langs mijn scheenbeen afgaat is heel pijnlijk. dat ziin veranderingen waar ik heel erg hard van baal. Daan creëert gelukkig echt rust bij mij. hem zjjn vrolijke en lieve koppie doet mij erg goed. Daantje is echt een vriendje voor het leven. Kan het echt niet meer zonder hem voorstellen!
onpaard
Geplaatst: 09-01-18 00:00
Wat rot dat je zo'n last van je benen hebt. Kunnen ze daar niks aan doen?
Jij en Daantje zijn een heerlijk stel. Ik ben zo benieuwd hoe hij er van de zomer uitziet. Fijn zo'n vriendje voor het leven.