Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
F_inley schreef:Equitana is een grote snoep winkel voor mij en dan maar 1x in de 2x jaar dus kijk er echt altijd naar uit spaar er ook echt voor maarja Over twee jaar weer een kans
Duality schreef:Ik heb ook al een aardig lijstje haha hopelijk ben ik niet helemaal blut als ik weer huiswaarts ga. Ben benieuwd of ik wat spullen ga vinden die ik in nl nergens kan vinden.
Een eenvoudige samshield kost hier trouwens lang geen 500 euro. Ik heb de shadowmatt versie dus de meest simpele en die was 295 euro.
Alexandra__ schreef:Ben ook wel benieuwd naar de samshield prijzen. Hebben ze samshield in kleine maten trouwens? Dat is voor mij een reden dat ik niks met Charles Owen kan.. beginnen bij maat 55 geloof ik
Duality schreef:Ik heb ook al een aardig lijstje haha hopelijk ben ik niet helemaal blut als ik weer huiswaarts ga. Ben benieuwd of ik wat spullen ga vinden die ik in nl nergens kan vinden.
Een eenvoudige samshield kost hier trouwens lang geen 500 euro. Ik heb de shadowmatt versie dus de meest simpele en die was 295 euro.
Bagheera_206 schreef:Duality schreef:Ik heb ook al een aardig lijstje haha hopelijk ben ik niet helemaal blut als ik weer huiswaarts ga. Ben benieuwd of ik wat spullen ga vinden die ik in nl nergens kan vinden.
Zolang ik maar op de terugweg door mijn achterruit kan kijken.
Jaime_ schreef:Wat ik me kan herinneren: Samshield en Kep zijn daar gewoon vergelijkbaar met winkelprijzen hier, of je moet geluk hebben dat een stand bijvoorbeeld wat showroommodellen verkoopt die toevallig jou goed passen tegen een leuke prijs.
Maar t is niet standaard dat Samshield en Kep daar goedkoper zijn. Kans is groot dat je bijv met Divoza 25% kortingsactie hier goedkoper uit bent..