Gewoon de groene parkeergarage aan je rechterhand houden en dan als maar rechtdoor dan ben je er idd met 10 min. Heb gewerkt in dat ziekenhuis namelijk
Ik wil misschien dit jaar ook wel gaan. Wordt er elke dag aangevuld of is het gewoon zo dat de eerste dag alles er ligt en hoe later je komt hoe minder keuze?
yanick29
Geplaatst: 21-09-14 13:30
Er wordt hier en daar wel aangevuld maar hoe later hoe minder keus idd op = op
Ik was er in het voorjaar op de zaterdag, en toen was er nog erg veel vond ik! Ga dit jaar op vrijdag, en ben heel benieuwd wat ze allemaal voor leuks hebben.
Die dekjes met stapelkorting, zijn dat een beetje leuke dekjes meestal? Er staat terug van weg geweest, dus in de voorgaande jaren een beetje leuke, of gewoon blokjes, blanco?
Mijn ervaring met die dekjes. Ze krimpen soms behoorlijk. Die ene keer dat ik er wat gekocht had heb ik na 4 maanden kunnen weggeven aan een persoon met korter zadel. Maar dat is al wel aantal jaar terug.
de stapelkorting dekjes zijn vaak dekjes waar er niet heel veel meer van zijn of gekke printjes/modellen. zo liggen er ieder jaar van die army dekjes bij maar ook hele gewone, je moet goed zoeken. Vriendin heeft er een mooi dressuur dek vandaan in het paars en ik ooit een mooie lichtblauwe.
Ik vraag me wel eens af wat iedereen er nou precies van verwacht? Ik vind folder er netter uitzien dan voorgaande jaren en de aanbiedingen zijn al een poos hetzelfde. Als je kijkt wat sommigen scoren vind ik het altijd wel de moeite om te gaan, ze hebben leuke dekjes en andere prul voor leuke prijzen
Idd inmiddels weet je wel wat je wel en niet kan verwachten. Tis gewoon een uitverkoop hoor. Dat houdt dus in de oude mode etc niet de nieuwste collecties voor een prikkie Nu doe k niet aan mode en koop k wat k leuk vind. Als k goede winterschoenen/laarzen vind is dat ook mooi meegenomen, die heb k nog nodig
Ik ga donderdag 16 oktober zeg elke x weer ik ga niet meer haha!
PrimaDonna_
Geplaatst: 28-09-14 18:15
Ik ga de woensdag waarschijnlijk al met de eigenaresse van mijn verzorgpony's. Zijn benieuwd wat ze er dit jaar hebben liggen, vorig jaar niet geweest omdat ik het de laatste keer erg tegen vond vallen..
Over het parkeren, ik ga al jaren met de auto en heb altijd geluk met een plekje
Ik hoop dat ze stripe in Es' dekjes hebben kan ze echt nergens vinden en ben er helemaal verliefd op als ik al die foto's zie! Ik ga donderdag 16 oktober met een vriendin van mij van een andere stal ben benieuwd!