En kunnen jullie het niet zo houden ? Beetje om en om met z'n viertjes
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-13 20:48
Die van hem gaan swinters ook naar de (inloop)stal met paddock en Luck en Poow ook weer, maar ze kunnen zo nu en dan wel nog even met elkaar daten . Zolang het aardig weer is dan blijven ze wel nog lekker met elkaar buiten.
Geweldig hoe hij is opgeknapt. Is ook weer op gewicht. Hij kijkt ook zo vrolijk. Fijn dat het rustig aan beter met hem is geworden.
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-13 21:38
Bedankt voor jullie reacties Nicky en Joey .
Vandaag nog even een paar foto's gemaakt. Hij is momenteel van de medicatie af en dat gaat goed. Het is nu even afwachten hoe het zal gaan als het weer op den duur om slaat. Ik probeer hem het liefst zo lang mogelijk nog onder een regendeken vandaan te houden zodat hij nog een beetje een goede weerstand blijft opbouwen. Ik heb nog een paar nieuwe foto's .
Zelf ben ik heel blij dat Poow niet al te rond is geworden , daar was ik als de dood voor haha. Luck blijft tot nu toe inderdaad nog mooi vol . Stiekem hoop ik dit jaar nog even op hem te kunnen kruipen om te kijken hoe hij een beetje stappen en een klein drafje zal doen.
Nou meneer is duidelijk zichzelf weer hoor , Zijn grote vriendin was rijden dus hij besloot dat hij ook best met stroompaaltjes en al buiten de wei mocht spelen . Gelukkig is het een wandelpad en is het gewoon afgesloten met van die wandelpoorten/hekken.
Er staat nog meer dan genoeg maar ze moeten er iets meer hun best voor doen met eten (het danst niet meer hun mond in ). Maar we gaan ze misschien nog voor een paar weekjes naar de wei er naast over zetten.
Wou deze fotos even delen omdat ik net even heerlijk bij Luck in de wei heb zitten genieten. Wie had ooit gedacht dat hij aan het begin van dit topic ooit nog zo heerlijk van gras zou genieten.
Gisteren zijn Luck en Poow weer naar mijn eigen wei gegaan . Het was ineens zo nat op de wei en het gras raakte op. Dus om te voorkomen dat Luck weer af zou gaan vallen zijn ze weer terug en kan ik weer makkelijker bijvoeren . Van het weekend start ik meteen weer met de SP om tegen te gaan dat hij weer terug zou vallen in gewicht. En van het feit dat ze weer terug zijn heb ik natuurlijk meteen even gebruik gemaakt .
Vandaag eens een paar actie foto's van Luck gemaakt, hij zit momenteel echt zo goed in zijn vel en zit helemaal onder de appeltjes . Verder kan ik nu veel makkelijker even een regenlappie opgooien bij minder weer . Zit er overigens aan te denken om een 200 grams deken met vaste hals aan te schaffen, de deken die ik met losse hals heb is 360 gram maar wil hem graag al wat eerder beschermen tegen kou op zijn longen.