Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arielle_ schreef:De 2 waarvan ik het niet echt terecht vond dat ze door waren naar de overkamping waren laatste en op een na laatste met nog niet eens 60%.
Niet dat ik 't ze niet gun hoor, maar dan klopte het dus inderdaad niet echt.
1 jury had ze in de eerste proef echt te hoge punten gegeven.
Ik kan heel goed tegen m'n verlies, maar dan moet ik ook wel het idee hebben dat het terecht is.
Tyke schreef:Ik ben zo een ruiter die het te ver vond. Ik ben ook geen voorstander van alle kringen een keer al zou dat uitvoerbaar zijn. Ik zeg gewoon zo centraal mogelijk, niet aan het randje van de provincie.Ik zeg niet verplicht
Maar hoe vaak ik het niet voorbij heb horen komen dat Wouw zo ontzettend ver is, over tussentijdse uitslagen geven, De prijsuitreiking van zaterdag middag pas op zondag omdat het anders te laat wordt enz.
Mensen van deze kant hebben dat jaren gehad dat ze pas om 21.00 uur of later thuis waren.
En dan te weten dat dit jaar om 16.30 alle uitslagen bekend waren dus uiterlijk 17.30 hadden alle deelnemers van het terrein afgereden.
En nee het is een hele organisatie waar veel kringen niet om zitten te springen. Maar als een kring het wil en het is een keer anders als anders leuk toch. Ik weet ook dat dit overal speelt. Zelf in Zeeland. Daar is ook een kring die geen terrein heeft. Daar wordt helaas springen en dressuur apart verreden. Vind ik persoonlijk erg jammer. Mooiste is dat het op 1 dag op 1 terrein plaatsvind. (in zeeland kan dit zoveel deelname is er niet hihi)
Tyke schreef:Waar is het nog meer gewest afgelopen jaren? Heb andere naam horen noemen Als ik kaart bekijk vind ik dat niet echt centraal.
Tilburg is volgens mij centraal. Dus ja je blijft het toch houden dat er afstanden gereden moeten worden. Maar alleen nu was het voor de meeste wat verder rijden.......
. Arielle_ schreef:Tyke schreef:Waar is het nog meer gewest afgelopen jaren? Heb andere naam horen noemen Als ik kaart bekijk vind ik dat niet echt centraal.
Tilburg is volgens mij centraal. Dus ja je blijft het toch houden dat er afstanden gereden moeten worden. Maar alleen nu was het voor de meeste wat verder rijden.......
Wij zitten bij Tilburg, super centraal inderdaad, hebben ook aan onze vereniging gevraagd of wij 't willen organiseren maar uuuhm..ik zou niet weten waar we die 15 ha ff vandaan moeten toveren haha.
.
)
Daardoor wat foutjes en wat lastiger te rijden, maar desalniettemin tevreden en trots op het gupje.
mijn god dat is toch niet te belopen. Je zou even je ring willen verkennen