Brabantse Kampioenschappen Outdoor 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Noppert

Re: Brabantse Kampioenschappen Outdoor 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:49

Ons 4-tal was 3e in de klasse M en ons 6-tal was 2e in de klasse L dus voor allebei een ticket naar Ermelo *\%/*

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 20:57

Noppert schreef:
Ons 4-tal was 3e in de klasse M en ons 6-tal was 2e in de klasse L dus voor allebei een ticket naar Ermelo *\%/*

Hier een 4talruiter :)
Fijn gereden, wat kleine dingetjes, maar een mooie 3e plek en nu op naar Ermelooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:09

oh zie dat er 8 naar het NK mogen helaas, dan zit het er voor mij echt niet meer in hihh
Bedankt voor de foto's!!

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:12

Arielle_ schreef:
De 2 waarvan ik het niet echt terecht vond dat ze door waren naar de overkamping waren laatste en op een na laatste met nog niet eens 60%.
Niet dat ik 't ze niet gun hoor, maar dan klopte het dus inderdaad niet echt.
1 jury had ze in de eerste proef echt te hoge punten gegeven.
Ik kan heel goed tegen m'n verlies, maar dan moet ik ook wel het idee hebben dat het terecht is.

Ik geloof je daarin. Maar dat is helaas jurysport. We hebben soms zulke rare verschillen gehad. Bij de een geen winst en bij andere jury 2 winstpunten......... tja schiet mij lek. Ik geloof dat het erg frustrerend is.
Over het algemeen werd er vanmiddag slechter gereden dan in de ochtend. Veel combinaties reden in de ochtend bovenin en in de middag minder. Behalve Linda Henrich die was andersom...........
Gewoon jammer dat zoiets gebeurt.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:17

Ja is ook jurysport, als we dat niet willen moeten we maar gaan springen haha, maar het was inderdaad super frustrerend dat ik zo'n goede proef neer had gezet (wat ik al niet snel van mezelf vind) en dat niet gewaardeerd werd.
Achja, hij liep echt top, ik ben trots op 'm, en we gaan gewoon weer lekker verder in het M2.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:19

Ik zou zeggen houd dat gevoel vast en lekker doorgaan.
Ik ken het hoor. Heb ook ooit zo fijn gereden en kreeg 178 punten.............

@NANDO: ik vind er echt mooie foto's tussen zitten hoor. Super leuke combi's ook

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:34

Tyke schreef:
Ik zeg niet verplicht
Maar hoe vaak ik het niet voorbij heb horen komen dat Wouw zo ontzettend ver is, over tussentijdse uitslagen geven, De prijsuitreiking van zaterdag middag pas op zondag omdat het anders te laat wordt enz.
Mensen van deze kant hebben dat jaren gehad dat ze pas om 21.00 uur of later thuis waren.
En dan te weten dat dit jaar om 16.30 alle uitslagen bekend waren dus uiterlijk 17.30 hadden alle deelnemers van het terrein afgereden.

En nee het is een hele organisatie waar veel kringen niet om zitten te springen. Maar als een kring het wil en het is een keer anders als anders leuk toch. Ik weet ook dat dit overal speelt. Zelf in Zeeland. Daar is ook een kring die geen terrein heeft. Daar wordt helaas springen en dressuur apart verreden. Vind ik persoonlijk erg jammer. Mooiste is dat het op 1 dag op 1 terrein plaatsvind. (in zeeland kan dit zoveel deelname is er niet hihi)
Ik ben zo een ruiter die het te ver vond. Ik ben ook geen voorstander van alle kringen een keer al zou dat uitvoerbaar zijn. Ik zeg gewoon zo centraal mogelijk, niet aan het randje van de provincie.
Ik heb gekozen om mijn 4 jarige geen 6 uur op een trailer te zetten op 1 dag voor slechts 5 minuten met het risico dat je de dag erna hetzelfde nog een keer moet ondernemen.
Vind het super jammer dat ik nu niet mee heb kunnen rijden, maar zelfs de organisatie was het helemaal met me eens dat het niet echt verantwoord was om het wel te doen.

Wel super leuk om hier alle resultaten te zien en gefeliciteerd aan iedereen die door is naar de BK. IK eb me opgegeven voor de bijscholing die dan ook plaatsvind en zal de L2 combinaties dan mogen "jureren" :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:48

Ik kan heel goed begrijpen dat je de afstand inderdaad te groot vind! Het is ook zomaar een eind rijden!

Centraal zou ideaal zijn. Hoorde geluiden opgaan dat Nijnsel het wel weer wilt doen. Dat ligt bij Eindhoven ongeveer

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:51

Waar is het nog meer gewest afgelopen jaren? Heb andere naam horen noemen Als ik kaart bekijk vind ik dat niet echt centraal.
Tilburg is volgens mij centraal. Dus ja je blijft het toch houden dat er afstanden gereden moeten worden. Maar alleen nu was het voor de meeste wat verder rijden.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:54

Nijnsel, Bladel, Oirschot, Chaam, Sint Anthonius
(in willekeurige volgorde ;) )

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:00

Ik heb ook Vorstenbosch (Uden) vandaag gehoord op het wedstrijdterrein O:)

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:13

Ach voor ons was het nu ver maar voor hun is de Mortel evengoed ver geweest.
Ik heb er een gezellig weekend weg van gemaakt en had het voor geen goud willen missen :)

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:15

Tyke schreef:
Waar is het nog meer gewest afgelopen jaren? Heb andere naam horen noemen Als ik kaart bekijk vind ik dat niet echt centraal.
Tilburg is volgens mij centraal. Dus ja je blijft het toch houden dat er afstanden gereden moeten worden. Maar alleen nu was het voor de meeste wat verder rijden.......

Wij zitten bij Tilburg, super centraal inderdaad, hebben ook aan onze vereniging gevraagd of wij 't willen organiseren maar uuuhm..ik zou niet weten waar we die 15 ha ff vandaan moeten toveren haha :D.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:15

@hebbesje _/-\o_
Van zo een weekend krijg ik het gevoel van mijn ponytijd weer terug.

Maar heb Sint Anthonis voorbij horen komen

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:16

vonneke schreef:
Nijnsel, Bladel, Oirschot, Chaam, Sint Anthonius
(in willekeurige volgorde ;) )

De Mortel 2 jaar geleden ook nog.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:18

Ach altijd zal er een groep verder moeten rijden. 15 ha is idd veel. Je moet net een boer of ?? hebben die zoveel grasland bij elkaar heeft.

Ach met zijn allen maak je het gezellig en maak je er een leuke dag van. Organisatie zit goed in elkaar vind ik zelf. En wie weet wordt ik gevraagd weer te helpen ben ik er. Maar goed dan zijn we weer een jaar verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:21

Tyke schreef:
@hebbesje _/-\o_
Van zo een weekend krijg ik het gevoel van mijn ponytijd weer terug.

Maar heb Sint Anthonis voorbij horen komen

Das ook weer een heerlijke uithoek.

Was zelfs vanuit Oirschot wat behoorlijk centraal ligt een eind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:21

Arielle_ schreef:
Tyke schreef:

Wij zitten bij Tilburg, super centraal inderdaad, hebben ook aan onze vereniging gevraagd of wij 't willen organiseren maar uuuhm..ik zou niet weten waar we die 15 ha ff vandaan moeten toveren haha :D.

15 ha is echt veel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:22

Maar volgens mij is er nog niks bekend voor volgend jaar?

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:26

Ik weet dat St. Anthonis het wel weer graag wil doen volgend jaar of het jaar erop. Maar dat is natuurlijk ook absoluut niet centraal, ligt ook aan het randje, maar dan aan de andere kant...

Voor mij was het dit jaar 2,5 uur rijden, was idd ver en daarom stonden wij op een camping. Dat vond ik prima en was erg gezellig. Als St. Anthonis het zou gaan doen, zou het voor mij 10 minuutjes zijn, maar voor andere weer 2,5 uur. Ik denk dat het erg lastig is om een vereniging bereid te vinden die ook nog zoveel land ter beschikking heeft, daarom denk ik dat we niet al te moeilijk moeten doen, het is maar 1 keer per jaar...

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:26

Wel handig dat indoor gewoon standaard Schijndel is :').

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 22:58

Ik had vandaag met springen helaas een weigering en ook niet door naar de 3e ronde.
Verder wel heel fijn kunnen rijden en ook zeker tevreden.
Gaan nu mooi over naar het L.

@arielle erg vervelend dat het zo verschilde met je eigen gevoel.
Is dan idd weer het nadeel van jurysport.

Verder iedereen nette punten en fijn dat de meeste toch tevreden zijn :)

Weet iemand misschien ook waar van de winter het springen is?
Ik wist bijvoorbeeld ook niet dat het standaard schijndel is :o

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:02

Oosteind is het vd winter springen! Bij ons :D

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:31

Gefeliciteerd dames met de 4-6 tallen!

Mijn zus is vandaag reserve kampioen geworden in de L1! *\o/* *\o/*
Ik heb alleen de finaleproef gezien (eerste 3 onderdelen niet, moest werken en redde het net wel of net niet (officieel gezien niet, dik niet :o )
Paard was heet!!
Je zou zeggen dat ze moe was en dus rustig, maar niets was minder waar, zoo ongelofelijk heet! :') Daardoor wat foutjes en wat lastiger te rijden, maar desalniettemin tevreden en trots op het gupje. :)

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 23:33

Het is inderdaad moeilijk om het voor iedereen goed te doen qua reisafstand. Mij te benieuwen waar het volgend jaar is. 15 hectare is wel echt mega veel, er moet maar net iemand of meerdere hebben die het beschikbaar wil stellen en waar ik het ook met mijn vriend over had huren ze dan ook pendelbusjes in :-) mijn god dat is toch niet te belopen. Je zou even je ring willen verkennen :D