miss_lizje schreef:Vond trouwens de eurostar dekjes erg tegen vallen. Er was amper wat in dressuur.Ja idd! Wel jammer.
Wat leuk dat ik nu achter dit topic kom haha, ik ga straks ook met de eigenaresse van mn pony's Misschien kom ik nog mensen tegen haha
Jeej een kennis heeft een wit Anky voor mij meegenomen van Tentenkamp. Hoef ik gelukkig niet helemaal naar Rotterdam
soeraya schreef:[ Afbeelding ][ Afbeelding ] tada!! Mijn nieuwe dekjes Gaaaf!!! Wat hadden ze allemaal aan ES? (voor een vriendin, die gaat wel ik niet )
soeraya schreef:[ Afbeelding ][ Afbeelding ] tada!! Mijn nieuwe dekjes Die roze wil ik ook! Lagen daar nog veel van en wat kostdie?
upendo schreef:aaahahaaaaa die Hv polo! *gaat nadenken over budget*Ja die hv Polo is echt super mooi!! Was 44 eu en de Es' dekjes 35
soeraya schreef:Nee sorry.. De laatste en die lag er opeens .. Gewoon geluk.. Wel nog een vzhDat is toch niet de cotton Candy?
Mies!Mocht jij gaan en der ligt nog een offwhite van 15,- dressuur wil jij die dan meenemen? Ik kom gelijk geld brengen! Ik heb zelf echt geen tijd..
Heeft er iemand toevallig Lederen halsters gezien voor een leuk prijsje?Iemand enig idee of er ook cognac kleurige laarzen zijn?Zie ook wel weer veel leuke dekjes voorbij komen.. Misschien dan toch zondag maar even langs.
Je kunt voor de kleuren denk het beste even in de laarzenlijst op de www.hypo.nl kijken. Hier staan precies alle maten en kleuren van petrie en cavallo in! Alleen is een deel van die laarzen natuurlijk inmidels wel al verkocht.
BertBaley schreef:Mies!Mocht jij gaan en der ligt nog een offwhite van 15,- dressuur wil jij die dan meenemen? Ik kom gelijk geld brengen! Ik heb zelf echt geen tijd..Ik ga zaterdag weer. Ik neem hm mee voor je!