Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MaxMindy schreef:Dat is dan wel een vreemde telling !!

zo gaan mijn keertwendigen de hele week al prut. En de contra ging heel erg fijn in 1 tempo en sprong door, voelde heel fijn aan en had daar ook goede punten voor.
we gaan er morgen gewoon nog een paar puntjes bij op rijden overal. Alles wat fout ging proberen te rijden voor een 6 en van alle 7ens gaan we een 8 proberen te maken

SaskiaKur schreef:Veel discussies zo te horen!
Hier is het heel gezellig op de camping en Elastico doet het super!

maj0 schreef:Nou voor mijn zitten de Almelose ruiterdagen er op. Ik heb me zojuist terug getrokken voor morgen en zaterdag.
Vandaag hebben wij een klein ongelukje gehad. We zijn op het inrijterrein onderuit gegaan met hindernis en al en ben onder het paard terecht gekomen. Alles goed met mij op beetje zere nek en spierpijn na. Maar paardje lief heeft een wondje opgelopen van de staander die ze mee nam met haar benen.
Net dierenarts laten komen en die heeft er 3 nietjes in gezet. Nou moet ze rustig aan doen.
Ik wens iedereen veel succes nog. Wij komen zeker nog ff kijken. Maar mee doen zit er niet meer in voor ons.
c_alsemgeest schreef:Ij heb vanmorgen z1 gestart... met losrijden was hij nogal vervelend, dus verwachtte er niet veel vanmaar in de ring liep die beter, ik had 21pnt verschil tussen de proeven waar naar mijn gevoel niet echt heel erg verschil in zat
Had 186 en 207 dus eerste almelo puntje is binnen.
De ene heel hoog, andere keer bij een goede proef weer erg laag. 

Eef_Bam schreef:maj0 schreef:Nou voor mijn zitten de Almelose ruiterdagen er op. Ik heb me zojuist terug getrokken voor morgen en zaterdag.
Vandaag hebben wij een klein ongelukje gehad. We zijn op het inrijterrein onderuit gegaan met hindernis en al en ben onder het paard terecht gekomen. Alles goed met mij op beetje zere nek en spierpijn na. Maar paardje lief heeft een wondje opgelopen van de staander die ze mee nam met haar benen.
Net dierenarts laten komen en die heeft er 3 nietjes in gezet. Nou moet ze rustig aan doen.
Ik wens iedereen veel succes nog. Wij komen zeker nog ff kijken. Maar mee doen zit er niet meer in voor ons.
Dan weet ik 99% zeker dat ik jou heb zien vallen, zwart paard met roodachtig dekje toch?
Ik zat op de tribune bij het springen en keek even achterom naar het losrijden, was inderdaad echt een lelijke val, jij kwam eronder, paard bleef idd hangen in de staander en stond bij het opstaan bijna (maar gelukkig net niet) bovenop jou.
Eerste rondje heb je wel nog gestart toch, alleen niet afgemaakt?