Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yvie_Juudje schreef:Studerende dames, letten jullie er op dat er ook een studentenkorting is tot en met de leeftijd van 26 jaar!!!
Dan betaal je slechts 10 euro voor een kaartje!!!!
of kan dat alleen daar aan de kassa.
Bonny_CT schreef:Ik ga ook gewoon kaarten daar halen, lijkt me voor de maandag niet zo'n groot probleem. Staat P10 duidelijk aangegeven?
het valt op dat wanneer je van nederland af komt aan de rechterkant staat een knal blauw hoog huis.. dan is het ongeveer aan de andere kant van de weg.. ik weet nu niet zeker of je dan net de afslag voorbij bent of daar direct er af moet..
. Equitana here I come! 
maj0 schreef:Whisperke schreef:Ik las in de paard en sport dat je op de vrijdag voor KNHS leden met korting kunt gaan
Gaat de p&s door spitten
Hier het linkje:Charlot schreef:hoe zit het juist met de tickets? Moet je op voorhand kopen of kan terplaatste ook? of is het daar dan te druk?
Saintelette schreef:Ik ga waarschijnlijk ook jeeeeej
Alleen ik ben bang dat ik te veel ga kopen.. En ik heb niet eens een eigen paard![]()
Alleen ik ben wel gebonden aan het weekend, wat denk ik wel heel errug (te) druk gaat zijn..
Toen had ik natuurlijk ook nog geen paardje, dus misschien dat ik daarom niets naar mijn zin vond
Heb wel al tickets voor Flanders Horse expo, dus weet niet of Equitana er ook nog af kan dit jaar.. we zullen zien