Zo, dat was Nederland al. Nu twijfel ik of ik ga slapen ja of nee
Century
Geplaatst: 28-07-12 00:25
Die is net geweest ja. Maar het was ook zo voorbij. Je zag een hoop mensen, Willem-Alexander en Máxima even snel en toen was het alweer voorbij.
VinandoW
Ik lig met laptop op bed, tv aan en nu heb ik Nederland gemist
Sani
Vlak voor Nederland werd ik op de bank wakker.
Ik ga slapen.
Luz_ElenaE
Geplaatst: 28-07-12 04:43
Nou beter dan hier de opening kijken denk ik, ze dachten bij espn(zit in ecuador) leuk reclame door de landen heen te gooien en de zuid-amerikanen extra uittelichten met een zelf meegenomen camera vervolgens kwam NL zaten ze doodleuk een interview te houden met een ofandere argentijn die net zijn rondje had gelopen zag ik ze alleen op een minischerm zonder het geluid .... Super veel landen gemist daardoor de show was verder wel geweldig!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 28-07-12 07:17
Ik heb niet zo heel veel meegekregen van de opening want het was megadruk in alle tentjes. Maar wel gezellig! Je merkt ook echt aan de sfeer dat het leeft. Ontzettend gaaf!
Ik vertrek rond 9 uur naar het stadion. Mocht iemand me zoeken, ik zit hier http://www.flickr.com/photos/83629069@N ... 776867686/ (Midden van de lange zijde, paarse vak met de zeiltjes.) Ik draag oranje, zal bij de pers wel een van de enige zijn Er staat een gouden leeuw op m'n shirt met London 2012. Mocht je me zien lopen, schiet me dan vooral aan. Gezellig!
Zometeen eerst eens kijken of ik een kluisje kan krijgen om wat spullen in te mikken
Cay, ik ben wel wat later, het was gisteren ook laat. Maar ik zit iig al te ontbijten
En idd de opening was waanzinnig!
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 28-07-12 08:35
Zullen we tijdens de pauze ergens wat gaan eten Lielle? Ik zag dat er rond half 2 een pauze van een uur is
Ligt er wel aan of er op de tribune internet is (mag het hopen ) anders heb ik die pauze nodig om de achterstand in te halen in het mediacentrum
Net even snel inkopen gedaan bij een supermarkt. Moet ook gebeuren
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 28-07-12 08:36, in het totaal 1 keer bewerkt
friendly
Geplaatst: 28-07-12 08:36
Mensen, misschien weten jullie het. Heb gister onverhoopt de opening gemist van de olympische spelen. Iemand enig idee waar ik dit helemaal terug kan kijken? Vind alleen maar kleine stukjes, maar wil zo graag alles zien! Of heb ik gewoon pech?
M'n laptop hangt nog even aan het zuurstof en dan zometeen naar het stadion. De wegwijs vrijwilligers stonden er al om half 6 Je kunt hier echt NIET verdwalen