so ff tijdje nie op Bokt geweest en dus nie op je forum kunne kijke maar wat is je mannetje super veranderd.. trots op je... wou dat mijn (verzorg) merrie er zo uit zag
allereerst respect voor je TS!! ik volg het topic al een tijdje als stille lezer ik vraag me af hoe het met zijn mok is?? ik heb bij een andere fries gezien wat verwaarloosde mok voor gevolgen kan hebben...... daar is het chronisch geworden en daardoor zitten heel zijn benen vol met bindweefselophopingen. Nu je zo goed met hem bezig bent zou het zo jammer zijn als er op de lange termijn schade zou blijven van deze rotperiode!
linnke: Nee helaas niks meer van vernomen, hij zou nog wel contact opnemen. Bedankt!
ankep: Dank je voor je reactie! Met zijn mok gaat het wel de goede kant op, er zijn wel harde kluiten gaan vormen onder zijn kogel, maar het is wel rustig. Alleen heeft hij precies achter bij zijn knie? beide kanten een mokplek, maar die wil maar niet weggaan..
Wat een heerlijke foto's!! Hij knapt echt super op, heel fijn om te zien Ik heb eventueel nog een neusriem voor je, als je interesse hebt hoor ik het wel
Hier ook maar "wat" foto's oeps zijn beetje veel geworden
Neskolay
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-12 21:54
Thnx Mies!
_R_G Dank je wel! je hebt pb!
Girassol
Geplaatst: 15-03-12 23:06
Leuke foto's! Nogmaals, geweldig wat je in zo'n korte tijd voor elkaar hebt gekregen met dit paard. Hij straalt gewoon helemaal en je kan duidelijk zien dat 'ie zich stukken beter voelt
super hoor echt knap dat je hem weer zo mooi hebt gekregen leuk dat stukje film en de foto's, die van het water en de galop vind ik prachtig echt vind jullie een top duo zo!
Echt super om te zien dat hij zo opknapt! En wat een foto's! Hij is echt weer een stoere fries! Mag ik vragen in watvoor een PRACHTIGE omgeving jij buitenritten maakt !!
Jolien87: Hihi ja zeg dat wel als hij dat zou kunnen deed ie het. Dank je!
amyyy55: Ja was idd verschrikkelijk, maar gelukkig ben ik dat al bijna vergeten kon vanaf het moment dat ie weer van mij was alleen maar genieten van zijn herstel!
hackny: Bedankt voor je reactie!! genieten was het echt wel!
zonneke1977: Dank je wel!!
wietske98: Bedankt!!! Ik sta hier www.elserveld.nl is het Drents Friese Wold, canadameer en kale duinen (Appelscha en omstreken)
Ik volg jullie al vanaf het begin van het topic, maar nog nooit gereageerd. Maar mijn god wat is dit paard prachtig opgeknapt, respect hoe je dit voor elkaar hebt gekregen.