Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Faya__ schreef:Ja klopt, maar er zijn van die slimmerds die denken ooh ik scan de boel ook meteen in en dan hoef ik het alleen nog maar te verzenden, dat werkt dus niet.
lisaislisa schreef:zover ik weet hadden wij (bijna) dezelfde ruiters als de ander ruiters van die week *mz springen en allround*
Alleen bart bax was er maar daar kregen maar 2 of 3 groepjes les van..
welshfan97 schreef:lisaislisa schreef:zover ik weet hadden wij (bijna) dezelfde ruiters als de ander ruiters van die week *mz springen en allround*
Alleen bart bax was er maar daar kregen maar 2 of 3 groepjes les van..
ik had vorig jaar les van Bart Bax, ik moet zeggen dat je wel merkte dat hij meer ervaring, niveau (enzovoort) had. ik vond hem heel fijn, jammer dat hij op vrijdag niet les gaf.
ik heb nu 6 wp en hoop tijdens instructie weken wel Z2 te rijden, moet wel lukken denk ik. heb je al eens een keer de Z2 (er is een nieuwe) proef door gekeken? ze zeggen dan:' in galop van handveranderen dan op de diagonaal je handen over de manenkam naar voren brengen, zodat de teugels in boogjes komen, paard moet in de zelfde houding, ritme en kadans door galopperen.' maar je moet toch altijd zorgen dat je pony de teugel volgt? en hier vinden ze dat de teugels in boogjes mogen komen, vind mijn instructeur altijd ten strengste verboden teugels in boogjes (als je aan het rijden bent dan, ook tijdens middestap, waar ik eerst altijd losgooide
) welshfan97 schreef:ja ik ook, ik heb toen nog regio kampioenschappen en finale welshcup gereden en ben toen over gegaan, alleen niet veel gestart nog in het Z1.ik heb nu 6 wp en hoop tijdens instructie weken wel Z2 te rijden, moet wel lukken denk ik. heb je al eens een keer de Z2 (er is een nieuwe) proef door gekeken? ze zeggen dan:' in galop van handveranderen dan op de diagonaal je handen over de manenkam naar voren brengen, zodat de teugels in boogjes komen, paard moet in de zelfde houding, ritme en kadans door galopperen.' maar je moet toch altijd zorgen dat je pony de teugel volgt? en hier vinden ze dat de teugels in boogjes mogen komen, vind mijn instructeur altijd ten strengste verboden teugels in boogjes (als je aan het rijden bent dan, ook tijdens middestap, waar ik eerst altijd losgooide
)
lisaislisa schreef:welshfan97 schreef:mijn pony's zijn alle bij 6,5 jaar (worden in 2012 7 jaar), maar Raspoetin is eigenlijk van mijn zusje dus die rij ik maar afentoe.
mijne ook die wordt in maart 7.