Ik zie het en als ik dan gps bekijk zie ik dat ze niet meerbij de eerste 3 gaat eindigen. http://twitpic.com/2sc4br - aan het koelen, twiiter van KNHS Weg kentucky
sas27
Geplaatst: 27-09-10 00:06
Carmen is binnen op vetgate 5. En goedgekeurd. Gemiddelde snelheid nu 18 km/u...
21e binnen. Begrijp ik goed dat er hierna nog een ronde volgt, oftewel dat ze nog niet is gefinished? Ik kan weinig info vinden op de site, en wil het wel netjes vermelden.
Carmen is nog niet aan de laatste ronde bezig, is nu nog in de vetgate. En moet dan nog de laatste ronde van 18 km en dan is ze pas gefinisht. Dan moeten ze ook nog goed gekeurd worden om in de uitslag te komen. Er zijn al wel wat ruiters aan de laatste ronde bezig.
en die recheck over 40 minuten? Die moet ze eerst doen voordat ze aan de laatste ronde begint? Dan kan ik mijn nieuwsberichtje mooi compleet maken, en daarna ga ik wsl
Vreselijk volg alles nu online vanaf mijn mobiel, internet ligt van mijn laptop af. Is geen doen nu om te volgen moet het met jullie, endurance-forum, twitter doen dus hou me een beetje op de hoogte aub!