Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lutjehorsy schreef:Ik zag een heel mooi bruinbont tinkerveulen. Naast de monsterbaan, waar dat meisje aan het rijden was (western). Daar was ik echt verliefd op. Ze had ook nog es blauwe ogen, zo tof!
Mijn vader had er spijt van, dat hij haar niet gekocht had. Maar ja volgend jaar komt er misschien wel een nieuwe aanwinst bij.
De grote hoeveelheden ezels vielen mij heel erg op. En er waren wat leuke belgjes!
Pally schreef:http://www.112groningen.nl/Groningen/ni ... video.html
Hier ben ik vanmiddag langs gereden toen het net was gebeurt.
Zielig voor de paardjes.
Merrie had een beste jaap in haar voorbeen!
leonieswenny schreef:
op deze was ik verlieft!
Lyonesse schreef:Wie van de 3 hierzoWil de echte DK nu gaan staan?
_Claire schreef:leonieswenny schreef:
op deze was ik verlieft!
Ik had deze ook gezien, vond hem erg op mijn pony lijken dus vond hem ook errug leukVond het een leuke dag!
Er stond ook zo een schattig schimmel welsh hengstveulentje alleen was hij misvormt bij zijn kaakHij kwam denk ik net van de moeder af dus hoefde hij alleen nog maar melk te drinken maar zodra die gaat eten wordt het wel moeilijker.
Er stond ook zo een rijtje nrps veulentjes die heel schattig waren. Ze waren wel erg bang, maar ik ging in een van de veulens zijn neus blazen en toen begonnen ze met z'n allen terug te blazen dus dat was wel lief.Die handelaar keek mij trouwens daarna aan of ik gek was