Whaha, wat een geweldig topic! Die laatste springfoto is ook wel heel grappig, je bent in ieder geval ruim over die sloot heen gekomen denk ik zo! Die foto's van touschi (vergeet je naam weer, dit leek erop geloof ik) zijn echt hilarisch! Je zit op die onderste foto ook echt zo naar beneden te kijken van : "huh, wat doe JIJ nou!?".
Ik heb zelf zat bloopers gehad, goddank staat het lang niet allemaal op film en foto
hyppolyte
Geplaatst: 09-06-09 16:42
Editen lukt niet, dan maar een nieuw bericht erbij. Dit is een van de weinige bloopers die ik op film heb staan.
Kijken of ie het zo doet
Ikwashier
Geplaatst: 09-06-09 16:52
Haha oeh-wah huuuuuhh. Je bent blijven zitten.
Maikaatje
Geplaatst: 09-06-09 16:54
HAHAHAHAHAHAH ..! dat klinkt echt lollig als je dat paar keer achter elkaar hoort hahahaha (Oeh-wah huuuhhhhhh) HAHAHAH De Camera man/vrouw krijgt zowat een hartaanval
Balkjes bijten ook, niet alleen oxers hahaaha. Ik heb nog wel foto van bijtende balkjes maar word denk ik niet als blooper gezien . Maar er zitten hier echt geweldige bloopers tussen .
nathasjaa
Geplaatst: 09-06-09 17:44
Nouya ik zie hierboven wel net zon soort herten foto En die word ook niet verwijderd
xTralala
Geplaatst: 09-06-09 17:45
Maikaatje schreef:
HAHAHAHAHAHAH ..! dat klinkt echt lollig als je dat paar keer achter elkaar hoort hahahaha (Oeh-wah huuuhhhhhh) HAHAHAH De Camera man/vrouw krijgt zowat een hartaanval
Hahhahaa, ja idd
Kirsten_S
Geplaatst: 09-06-09 17:47
Ohh hyppolyte leuke blooper maar wel jou schuld Volgende keer teugels op maat, niet vooruit gaan zitten, hakken laag en vooruit kijken .. Meestal doordat je niet vooruit kijkt gaat het mis.
Nou zal ik was zeggen de mijne altijd als ik begin met galop aanspringen gaat ze meestal eerst stil staan en vervolgens een grote bokken natuurlijk.. Ach ze heeft der buien
ik heb vandaag ook blboopers gemaakt maar niet op foto's film moest nog even oefenen voor morgen mijn eindbeoordeling springen maar hij was erg fris kei hoog door de dubbel en daarna zette ie het op het bokken! had gelukkig genoeg druk op mijn beugels en stond een beetje dus bokte ie voor het grootste deel onder me door anders lag ik er naast en met de andere ook wel een keer een stop en een stop- sprong en dan ook nog over de oxer komen hahaa alleen ik had geen beugels meer hahah