Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
punjab schreef:nouklime : Heet jou paard Wodka lime, dan zoek ik hem op de site voor een stem.
Krijg hier ook alsmaar moppers ga je nu weer al kijken.
Sita_ schreef:punjab schreef:nouklime : Heet jou paard Wodka lime, dan zoek ik hem op de site voor een stem.
Krijg hier ook alsmaar moppers ga je nu weer al kijken.
Hihi, hier is het steeds van 'Hoeveelstes sta je nu?, Heb je er al stemmen bij?'
Als mijn vader op de PC gaat dan is het eerste wat ie doet naar HnTH kijken..
nouklime schreef:haha nee ik denk dat ieder van ouders willen kijken. heel toevallig zit mijn vader bij me aan tafel op zn eigne laptop hij heb zojuist gestemd haha. Trouwens Eline ik heb altijd met Lotte op de ponyclub gezeten, ik was toen nog niet in het bezit van een eigen paard dus was niet rijdend lid.
Eliine schreef:nouklime schreef:haha nee ik denk dat ieder van ouders willen kijken. heel toevallig zit mijn vader bij me aan tafel op zn eigne laptop hij heb zojuist gestemd haha. Trouwens Eline ik heb altijd met Lotte op de ponyclub gezeten, ik was toen nog niet in het bezit van een eigen paard dus was niet rijdend lid.
Ja ik zat al in je profiel te kijken maar er gaat geen belletje rinkelenBen je wel n keer mee op ponykamp geweest of niet?
nouklime schreef:Ja ik ben zelfs 3 keer mee op ponykamp geweest 1x met mijn verzogpaard ook een witte ik was altijd met Aimee. had jij toen ook niet een klein verzorgpony war je wel eens mee op de lcub heb gereden een valk? zoiets staat me bij