Marijkjuh schreef:Ik zou als ik heen ga pas zaterdag heen kunnen, maar is het dan nog de moeite om een heel end te rijden?
Als je dingen hebt die je perse wilt hebben wel. Zoals bijvoorbeeld de Anky pads. Het wel altijd heel gezellig.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marijkjuh schreef:Ik zou als ik heen ga pas zaterdag heen kunnen, maar is het dan nog de moeite om een heel end te rijden?
Focussed schreef:Dat is mooi meegenomen! Ik wil eigenlijk wel zo'n HV Polo tas, maar heb geen geld...
Romyjuh_Xx schreef:Dit is Nilan ik wil voor hem een scapa zweetdeken kopen maar weet niet goed welke kleur zelf zat ik al te denken aan navy of grey maar weet iemand raad.
nilan is iest lichter dan op de foto
[img]http://i35.tinypic.com/1z1zfdi.jpg[/img
Focussed schreef:Mijne is 2 keer gewassen en de kleur is nou niet echt meer Old Pink te noemen. Daarbij neemt het wel goed zweet op maar het verdampt ook niet waardoor jedus kringen in je dekje krijgt. Ook worden ze heel snel slap...
Focussed schreef:Anky past eigenlijk overal onder!
Anky vind ik goede kwaliteit, wordt wel snel slap maar de kleur blijft mooi en de vegen gaan er goed uit!
Amanda schreef:Willen jullie weer ontopic gaan? Het gaat nu erg op een HK-topic lijken. Om gezellig te kletsen over het Tentenkamp kun je in de Huiskamer een topic openen en hier eventueel een link plaatsen. Maar hou dit topic dan informatief op EV
SteffiiY schreef:ja eurostar wel, heb laatst ook eurostar peescbeschermers ekocht, zijn prima kwaliteit en net zo duur als BR.