dejavu schreef:Och, dat Engels van onze ruiters..... Misschien kan Adelinde hen wat engelse les geven.
Nu op ES iets met Edward Gal.. Nu weet ik wat jullie bedoelen met z'n Engels *raapt zichzelf weer even op*
Nextdomino schreef:dejavu schreef:Och, dat Engels van onze ruiters..... Misschien kan Adelinde hen wat engelse les geven. We share the same thoughts
SAKKIA schreef:janouke schreef:ff un boterham halen en wat te drinkeow of toch niet is een interview van totilasOh interessant, ben benieuwd wat Totilas te zeggen heeft haha bedoel over totilas
Wat zonde van de proef van HP zeg!!! Echt onwijs zonde!!!Imke heeft wel een prachtige proef neergezet, en wat is die Toot toch een lekker ding
HAHA ik dacht dat eht ene foto was van tootje.. en edward erin geplakt.. beweegt er ineens een oor... haha
Mirkim schreef:Edje wordt er ook niet jonger op Hij zag er laatst echt superoud uit... Dat was niet gezond meer...
Mirkim schreef:Edje wordt er ook niet jonger op Zou wel makkelijk zijn, hoe ouder je wordt, hoe jonger je eruit gaat zien.Geef mij ook zo'n kuurtje.
Nextdomino schreef:dejavu schreef:Och, dat Engels van onze ruiters..... Misschien kan Adelinde hen wat engelse les geven. Haha, inderdaad. Twee weten er meer dan één.Wat een weinigzeggend interview zeg. AUB, laat die man Nederlands praten en vertaal het voortaan.