Horse-event 2008!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: Horse-event 2008!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:52

Ik ben morgen zo te herkennen. Vork
Goud en rood dus door de flits reflecteert de boel nogal, maar het geeft een beeld:
Afbeelding

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:54

Fiffill schreef:
Ik ben morgen zo te herkennen. Vork
Goud en rood dus door de flits reflecteert de boel nogal, maar het geeft een beeld:

Nou ik zal goed opletten morgen
Knipoog
Laatst bijgewerkt door Mickey op 13-09-08 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: De foto verwijdert uit de Quote

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:55

Haha ja ik "moest" een shirt maken van een stel bokkers, nou ik vind het best. Clown

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 20:58

doeraklover schreef:
lindatje schreef:
Zo ik ben ook weer thuis Haha!. Was erg leuk maar heb het wel koud gehad (vooral omdat het in het begin regende). Veel gezien, maar ook dingen gemist die ik wou zien.

Bij de Pura Raza Menorquina show om 16.30 werd er nog een ruiter van paard 'afgeslagen'. Heeft iemand dat ook gezien? Bloos! Was wel heftig

Heb het niet gezien maar wel gehoord! was het zo heftig? Die ruiter is naderhand toch weer gewoon op het paard gestapt?

Het zag er ff naar uit ja, maar verder viel het wel mee, was wel echt een ontzettend gave show!!

De pendelauto's waren echt super super super slecht, maar we waren met een groep maar gaan lopen, kwamen we een touringbus tegen, toen heeft een meisje gevraagd of die ons wilde brengen ,nou voor een euro per persoon wilde die wel dus toch nog lekker met de bus geweest

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:05

doeraklover schreef:
lindatje schreef:
Zo ik ben ook weer thuis Haha!. Was erg leuk maar heb het wel koud gehad (vooral omdat het in het begin regende). Veel gezien, maar ook dingen gemist die ik wou zien.

Bij de Pura Raza Menorquina show om 16.30 werd er nog een ruiter van paard 'afgeslagen'. Heeft iemand dat ook gezien? Bloos! Was wel heftig

Heb het niet gezien maar wel gehoord! was het zo heftig? Die ruiter is naderhand toch weer gewoon op het paard gestapt?

Hij is idd weer op z'n paard gestapt, maar het zag er wel naar uit! Gelukkig had ie er blijkbaar niet veel aan over gehouden Lachen.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:05

_Guppie_ schreef:
tamaramt schreef:
ik ben vandaag geweest; bijna 1 uur in de file gestaan op de weg zelf; het regende ; we waren zeiknat en vol met blubber en bijna alles wat buiten
toen maar maar naar de binnenhal gegaan voor wat eten en geken naar valoefeingen, paardentandarts e.d. en toen werd het droog
helaas de show van monty roberts gemist Verdrietig

daarna nog wat demonstraties gezien van springen en wijken en schouderbinnenwaarts en van leo het slachtpaardje
daarna wat rondgelopen en was om 17 uur weer thuis

Het klinkt alsof het je tegenviel?

de ochtend was idd Boos! regen, slecht parkeerterrein; veel buiten demonstraties die je door de regen niet kon bekijken
smiddags was het een stuk beter
we hebben een leuke dag gehad maar ik vond het geen geweldig evenement (nu weet ik ook weer waarom het 12 jaar geleden was dat ik er geweest was Knipoog

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:07

Ik ben zo te herkennen Haha!
Afbeelding
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:11

Zo, ik ben ook weer thuis. Huilen van het lachen
Ben nog even naar de Mac geweest. Vingers aflikken

Ik heb alle leuke shows gemist geloof ik. Huilen van het lachen Heb wel de halve finale en de finale van de zitcompetitie gezien. Anky kwam de prijs uitreiken, heb ik nog foto's van. Heb Tineke Bartels nog een les zien geven aan ene Pim en Angelique. Heb ik ook foto's van. En ik heb aan het einde nog een Andalusier bij Fokkerijwereld gezien en daar heb ik ook foto's van. Verder even snel bij de Bokt lounge geweest en wat modjes gemeet. (Eline, Sylvia, Neon, Mireille en natuurlijk Iefke en Delerium) Heb Bart ook gezien maar die zag mij niet. Nagelbijten / Gniffelen Oh, en ik werk herkend door Alwiene maar ik had geen idee wie zij was. (sorry!!) Oh, en halverwege is IndianLady van bokt nog met mij en mijn vriendin meegelopen...was gezellig. Lachen

Alleen een beetje jammer dat die naambadges het pas einde van de dag deden..toen wij kwamen deed de pc het niet ofzo. Tong uitsteken

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:17

Wij zijn ook weer thuis, was weer erg leuk alleen vond ik smorgens het parkeerbeleid erg traag en slecht geregeld.
Wij werden door die mensen rechtdoor gewezen, na een tijd stil te hebben gestaan omdat een bus midden op de weg paasgiers uit laat stappen kwamen we bij het parkeer terein aan die nog leeg was, mooi.
Dus niet, komt er een grietje aanrennen en vraagt naar een parkeerkaart, die hebben we niet.
Maar ja we waren deze richting opgestuurd.
Dat meisje zei dat we daar dus eigenlijk niet mochten staan en toen ben ik even boos geworden.
Ik heb even duidelijk gemaakt dat ik me echt niet om ga draaien om vervolgens daar weer in de file te gaan staan waar we net 20 minuten in hadden gestaan.
Verder wee tevreden.

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:19

ik zou eigenlijk eerst ook gaan,
Maar ik werdt weer eens ziek en voelde me eigen echt te ziek om er heen te gaan,dat had ik natuurlijk weer Boos!
Maar goed volgend jaar ga ik zeker wel ziek of niet ziek Tong uitsteken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:22

Ja, dat grietje vroeg ons ook om de pakeerkaart...gelukkig hadden we die net op tijd gekocht maar ik vind het een beetje belachelijk om 5 euro te betalen voor dat stuk modder....

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:23

lindatje schreef:

Bij de Pura Raza Menorquina show om 16.30 werd er nog een ruiter van paard 'afgeslagen'. Heeft iemand dat ook gezien? Bloos! Was wel heftig.

Ja die heb ik 2 keer gezien Lachen(BIT piste en paardensporthal Lachen ) Wij hebben nog een foto dat ie viel Huilen van het lachen

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:24

Bellatrix schreef:
Ja, dat grietje vroeg ons ook om de pakeerkaart...gelukkig hadden we die net op tijd gekocht maar ik vind het een beetje belachelijk om 5 euro te betalen voor dat stuk modder....

Zo idd ':') Mijn vader zo; ja die heb ik niet. zij zo dan is het 7 euro, hij zo dat heb ik ook niet. Toen wist ze even niet meer wat ze moest zeggen Huilen van het lachen Hij zo nee hoor hij ligt daar Huilen van het lachen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:25

ROFL

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:25

ROFL

Haha, dat was zeker leuk.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:26

Ook weer terug Haha! Leuke dag gehad, met een mooie foto, die plaats ik morgen wel ff Knipoog

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:27

Stef_Winston schreef:
lindatje schreef:

Bij de Pura Raza Menorquina show om 16.30 werd er nog een ruiter van paard 'afgeslagen'. Heeft iemand dat ook gezien? Bloos! Was wel heftig.

Ja die heb ik 2 keer gezien Lachen(BIT piste en paardensporthal Lachen ) Wij hebben nog een foto dat ie viel Huilen van het lachen

Ik bespeur leedvermaak Clown Wel balen hoor dat je zo van je paard afknikkert Nagelbijten / Gniffelen maar agja dat hoort natuurlijk ook weer bij paarden Lachen Daar was die valtraining natuurlijk weer goed voor Haha!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:29

Haha idd Clown Lisa ging met Monty Roberts op de foto enzo Lachen Nou daarna kwamen de tranen hoor Tong uitsteken(van blijdschap Knipoog) Was wel grappig Tong uitsteken

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:31

Ik heb btw nog een steigerfoto gemaakt Lachen Nouja van achter genomen Huilen van het lachen Joyce heeft er ook van voren Lachen Zullen morgen ofzo wel online komen Haha! (vooral heeeel veel van die paarden uit Mallorca ofzo Knipoog)

IKbenEllen

Ik ook met Monty op de foto, hooguit tranen van het lachen Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Ja, die paarden heb ik gemist...die kwam uit Menorca. Knipoog

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:32

jesito schreef:
Wij zijn ook weer thuis, was weer erg leuk alleen vond ik smorgens het parkeerbeleid erg traag en slecht geregeld.
Wij werden door die mensen rechtdoor gewezen, na een tijd stil te hebben gestaan omdat een bus midden op de weg paasgiers uit laat stappen kwamen we bij het parkeer terein aan die nog leeg was, mooi.
Dus niet, komt er een grietje aanrennen en vraagt naar een parkeerkaart, die hebben we niet.
Maar ja we waren deze richting opgestuurd.
Dat meisje zei dat we daar dus eigenlijk niet mochten staan en toen ben ik even boos geworden.
Ik heb even duidelijk gemaakt dat ik me echt niet om ga draaien om vervolgens daar weer in de file te gaan staan waar we net 20 minuten in hadden gestaan.
Verder wee tevreden.

Dat klinkt bekend ja. Ik stond op het voorterrein terwijl er volgens het bordje alleen genodigden mochten staan. Gelukkig kon ik bij het uitrijden beter wegkomen dan toen ik 's morgens kwam, mn auto ziet er niet uit. Was wel erg makkelijk, ik stond echt vlak naast de ingang.
Verder een aardig evenement, maar niet iets waar ik alle 3 de dagen heen zou gaan.

En over dat meelopen met Bella, ik werd gewoonweg gestalkt. Waar ben je? En nu? Clown

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:36

Ik vodn Monty echt grappig Clown Echt net een pop als die dan lachte Huilen van het lachen Ik heb echt wat afgelachen vandaag Tong uitsteken

(en heeeeel veel gratis zakjes voer gehaald *LOL* )

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:37

hoe laat was dat met die bus?? geloof me als wij dat waren heb je nog geen klagen hoor, degenen die met openbaar vervoer kwamen en dachten dat er een shutleBUS was hebben de meeste een uur tot twee uur in de regen staan wachten en bleek dat ze met personen auto's heen en weer reden die eens in het uur kwamen, sta je dan met 80! man en er reden wel 4 auto's.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:39

Zo zeg, als ik dit zo hoor ben ik blij dat we met de auto kwamen. Dan had je nog beter kunnen regelen dat iemand die nog plek over had in zijn auto even langs het station reed om wat mensen op te halen.