Goud en rood dus door de flits reflecteert de boel nogal, maar het geeft een beeld:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fiffill schreef:Ik ben morgen zo te herkennen.
Goud en rood dus door de flits reflecteert de boel nogal, maar het geeft een beeld:
doeraklover schreef:lindatje schreef:Zo ik ben ook weer thuis. Was erg leuk maar heb het wel koud gehad (vooral omdat het in het begin regende). Veel gezien, maar ook dingen gemist die ik wou zien.
Bij de Pura Raza Menorquina show om 16.30 werd er nog een ruiter van paard 'afgeslagen'. Heeft iemand dat ook gezien?Was wel heftig
Heb het niet gezien maar wel gehoord! was het zo heftig? Die ruiter is naderhand toch weer gewoon op het paard gestapt?
doeraklover schreef:lindatje schreef:Zo ik ben ook weer thuis. Was erg leuk maar heb het wel koud gehad (vooral omdat het in het begin regende). Veel gezien, maar ook dingen gemist die ik wou zien.
Bij de Pura Raza Menorquina show om 16.30 werd er nog een ruiter van paard 'afgeslagen'. Heeft iemand dat ook gezien?Was wel heftig
Heb het niet gezien maar wel gehoord! was het zo heftig? Die ruiter is naderhand toch weer gewoon op het paard gestapt?
_Guppie_ schreef:tamaramt schreef:ik ben vandaag geweest; bijna 1 uur in de file gestaan op de weg zelf; het regende ; we waren zeiknat en vol met blubber en bijna alles wat buiten
toen maar maar naar de binnenhal gegaan voor wat eten en geken naar valoefeingen, paardentandarts e.d. en toen werd het droog
helaas de show van monty roberts gemist
daarna nog wat demonstraties gezien van springen en wijken en schouderbinnenwaarts en van leo het slachtpaardje
daarna wat rondgelopen en was om 17 uur weer thuis
Het klinkt alsof het je tegenviel?
lindatje schreef:Zo ik ben ook weer thuis. Was erg leuk maar heb het wel koud gehad (vooral omdat het in het begin regende). Veel gezien, maar ook dingen gemist die ik wou zien.
Bij de Pura Raza Menorquina show om 16.30 werd er nog een ruiter van paard 'afgeslagen'. Heeft iemand dat ook gezien?Was wel heftig.
Bellatrix schreef:Ja, dat grietje vroeg ons ook om de pakeerkaart...gelukkig hadden we die net op tijd gekocht maar ik vind het een beetje belachelijk om 5 euro te betalen voor dat stuk modder....
Stef_Winston schreef:lindatje schreef:Zo ik ben ook weer thuis. Was erg leuk maar heb het wel koud gehad (vooral omdat het in het begin regende). Veel gezien, maar ook dingen gemist die ik wou zien.
Bij de Pura Raza Menorquina show om 16.30 werd er nog een ruiter van paard 'afgeslagen'. Heeft iemand dat ook gezien?Was wel heftig.
Ja die heb ik 2 keer gezien(BIT piste en paardensporthal
) Wij hebben nog een foto dat ie viel
jesito schreef:Wij zijn ook weer thuis, was weer erg leuk alleen vond ik smorgens het parkeerbeleid erg traag en slecht geregeld.
Wij werden door die mensen rechtdoor gewezen, na een tijd stil te hebben gestaan omdat een bus midden op de weg paasgiers uit laat stappen kwamen we bij het parkeer terein aan die nog leeg was, mooi.
Dus niet, komt er een grietje aanrennen en vraagt naar een parkeerkaart, die hebben we niet.
Maar ja we waren deze richting opgestuurd.
Dat meisje zei dat we daar dus eigenlijk niet mochten staan en toen ben ik even boos geworden.
Ik heb even duidelijk gemaakt dat ik me echt niet om ga draaien om vervolgens daar weer in de file te gaan staan waar we net 20 minuten in hadden gestaan.
Verder wee tevreden.