Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aimee schreef:Mijn mailbox is overvol.... Heb van 60 mensen terug gehad dat ze op Inkie hebben gestemd.
Toen ik mijn mail eruit deed, had ze 74 stemmen... ze is op 100 geëindigd... Waar zijn de 60 stemmen?
Vreemde zaak. Maar goed... denk maar niet dat het zinnig is dat de incrowd van Laurens hier komt. Die hebben een rose bril op, merk ik aan mijn inbox.
Danielle14 schreef:IK ZIT BIJ DE LAATSTE 15!!!![]()
![]()
![]()
![]()
INkie schreef:Aimee schreef:Mijn mailbox is overvol.... Heb van 60 mensen terug gehad dat ze op Inkie hebben gestemd.
Toen ik mijn mail eruit deed, had ze 74 stemmen... ze is op 100 geëindigd... Waar zijn de 60 stemmen?
Vreemde zaak. Maar goed... denk maar niet dat het zinnig is dat de incrowd van Laurens hier komt. Die hebben een rose bril op, merk ik aan mijn inbox.
Ik wil niet als een slechte verliezer overkomen. maar ik vond t ook een beetje vreemd.....
![]()
__KELLY schreef:Misschien dat bijvoorbeeld aimee hier wat over kan zeggen ?? In een mail naar joyce o.i.d. Bedoel gebeurd is gebeurd kan je niet terugdraaien (en je weet het echte antwoord vast al) maar ik zou dan wel graag dan het fijne er van weten.
Charlottte schreef:Of wie er nog meer doorzijn?