Ik doe maar een gooi hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tita schreef:Tja jongens ik weet ook niet meer wat ik moet doen hoor....de laatste foto is weer een beetje levenslustig de weide fotos gaan ook wel

maar hou vol! Probeer je rust te nemen en te genieten van de tijd dat je bij hem bent. Schrijf anders thuis je vragen op en neem dat briefje mee als je naar de kliniek gaat, zo kun je niets vergeten van wat je wilde vragen als je daar bent.
nogmaals veel sterkte, helaas is er weinig anders dan duimen wat we voor je kunnen doen hier.
Citaat:misschien een stomme opmerking,maar kan het niet dat hij last van zijn maag heeft?omdat hij niet "normaal" eet kan de zuurgraad zo hoog worden dat het hem pijn doet,dat verklaard wel waarom hij zijn hooi wel eet.
Citaat:Kan het niet zo zijn dat hij zich in de stal niet lekker voelt.. Soort van heimwee? Heb je hem buiten geprobeerd zijn krachtvoer te laten eten? Of het eten van thuis?
Citaat:En als je hem observeert... zie je dan een vrolijk...pijnvrij paard...of een paard wat opknapt?
Citaat:Prince eet slecht, kan je geen hooi fijnhakken en mixen door zijn biks
Citaat:Misschien dat hij in de paddock zoveel heen er weer loopt door de heimwee? Of dat hij naar de andere paarden wilt?