En heeft ook zeer terecht gewonnen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Kon erg mooi lopen, had ook echt hele mooie uitstraling!
.. en moet daarvoor nog 2 pony's rijden
*kuch* ik ben echt zielig
(en duur
)
Annash schreef:Ik vertrek over een uurtje die kant op
miekske schreef:Ik hoef ook maar een half uurtje met de auto te rijden.. dus dat scheelt iig
_Lotte_ schreef:Vind het wel raar.. want Salinero neemt ze mee in de prijsuitreiking als ze met Painted wint.. en Nelson neemt ze mee voor Salinero
Aims schreef:
Mijn favoriet van vandaag! Wat een mooi paard was dat zeg! *kwijl*
Dat was echt een prachtpaard/combi die terecht heeft gewonnen! knabbelgirl schreef:Annash schreef:Ik vertrek over een uurtje die kant op
ik heb jou zien rondlopen
Wel karakter dat je ook buiten in je shirtje liep Shanna.Sjoert schreef:Zo; wij zijn weer thuis.
Wat een dag. Heb het onwijs naar mijn zin gehad. We wilden in eerste instantie niet blijven tijdens het avondprogramma maar moesten met iemand in Den Bosch eten.
Nou ok. Heel Den Bosch rondgecrossed, maar aangezien we niet konden parkeren toch maar weer terug naar de Brabanthallen en daar gegeten(en duur
![]()
)
Vervolgens toch maar gebleven en weer GP gekeken na de pauze.
Heb wel wat ruige foto's geschoten denk ik.\
Overigens een onwijze klacht over het aangeven van de parkeerplaatsen. Wij werden via borden naar een verlaten industrieterrein verwezen waar helemaal niks was (bussen of ook maar iemand van Indoor Brabant). Bleek dat je gewoon mocht parkeren bij de hal zelf.

) kijk even in dit topic:
xEeevi schreef:Wie gaat er vandaag:)?
Sjoert schreef:Nou op de tribunes had ik het warm genoeg om mijn jas uit te doen.