gewoon €50 er was maar 1 stand die die dingen verkocht, en dat was die van Hyporama, ze hadden trouwens wel een aktie, 1 voor €50, 2 voor €90 en 3 voor €125
ah joh, we hebben allemaal handen en voeten Ze verstaan veel NL, en duitsers kunnen echt wel engels hoor!! Ze verdommen het enkelt net zoals de Fransen.
ik ga er dinsdag naar toe, ben benieuwd, heb er wel zin in. 2 jaar geleden was het best wel leuk. heb nog niet iets bepaalds wat ik wil kopen, maar ik kom vast wel wat tegen Duits is voor mij niet zo'n probleem, bovendien dialect praten verstaan ze van mij meestal ook wel, wel zo praktisch.
Hallo ik ben gister geweest voor de 1ste x vond het erg leuk ook leuke dingen gekocht. alleen sommige prijzen vielen wel tegen sommige dingen waren duurder als in de winkel. maar ik heb ook dingen gezien wat redelijk goedkoop was ik heb een bontje voor onder het zadel gehaald nieuwe leren jodpuhrs,2 halsters en een rijbroek dat was het geloof ik. Was niet de bedoeling maar ik kon verder niet zo slagen. dus dinsdag verder shoppen in divoza ik kon die nieuwe zomercolectie niet vinden wel die van scappa maar die van harry's horse niet want wou graag een setje Maar verder heb ik me goed vermaakt alleen was het bere druk overal. Wij zijn maar tot een uur of 3 gebleven want ik was de enige met rijbewijs en aangezien ik best wel moe was optijd terug wou rijden. We hadden beter een halvedag kaart kunnen nemen inplaats van een dagkaart
Het was gaaaaf! Ik kan ook een tip geven: goede wandelschoenen aantrekken Heb een touwhalster, leadrope, carrotstick, westernhoofdstel, en een amigo deken gekocht (voor 54 euro ) Ow, en een supergaaf vestje
Die duitsers willen idd bijna geen engels spreken, maar ze begrijpen je best
We hebben nog wel geprobeerd korting te krijgen, maar dat lukte niet. Op het hoofdstel kreeg ik wel zonder te vragen maar liefst 2 euro korting
Zooo . wij ook gisteren geweest. Gelukkig heb ik een Truus in de auto en stonden we tegenover de ingang van equitana geparkeerd (makkelijk als je af en toe wat tassen moet lozen tussendoor)
Wij hebben ook heerlijk geshopt. heb een schapenvachtje voor onder het zadel gescoord. Een leuk halster met edelweisjes een nieuw naambordje, een halsterhoofdstel... daar kan je het bit uitklikken voor als we op vakantie gaan en nog veeeeel meer.
Was een beetje moe gisteren maar het is heel goed te doen.
Dus iedereen die nog gaat... heel veel plezier, trekken makkelijke schoenen aan.... en kom binnen over de 52 ipv de 40 want dan sta je zowat in de hal van equitana geparkeerd.
Ik kreeg maar liefst €10 korting op mijn winterdeken! (mijn verhaal staat ook op de vorige pagina!)
Omg ik maatke me toch is een blunder we stonden bij de stand van hyporama, dus die man van dat standje zei tegen ons Hypodrama. Even later wilde we weer terug naar de stad dus ik tegen Christel: Op naar hypodrama! Ineens draait een vrouw voor ons om: "nou nou mevrouw zo iets zeg je toch niet???" Bleek het een medewerker te zijn van Hypo(d)rama
Hoeveel waren jullie kwijt eigenlijk aan dat schapenbontje? Ik heb jammer genoeg mijn ouders niet over kunnen halen, dus ik zit hier nu heel de tijd met een chagerijnige kop.
Wat zijn nou echt dingen die daar een stuk goedkoper zijn? Ben er een paar jaar terug eens geweest en die halsters waren echt onwijs goedkoop enzo, maar verder weet ik niet echt meer..