Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze verstaan veel NL, en duitsers kunnen echt wel engels hoor!! Ze verdommen het enkelt net zoals de Fransen.
 Ze verstaan veel NL, en duitsers kunnen echt wel engels hoor!! Ze verdommen het enkelt net zoals de Fransen.                                                         
 of valt dat nogal mee met lawaai enzo ?
 of valt dat nogal mee met lawaai enzo ?  
                                                         odettelover schreef:wie weet wat er allemaal op woensdag 14 maart is want ik ben niet zo goed in duits

Duits is voor mij niet zo'n probleem, bovendien dialect praten verstaan ze van mij meestal ook wel, wel zo praktisch.
 Duits is voor mij niet zo'n probleem, bovendien dialect praten verstaan ze van mij meestal ook wel, wel zo praktisch.                                                          ik heb een bontje voor onder het zadel gehaald nieuwe leren jodpuhrs,2 halsters en een rijbroek dat was het geloof ik. Was niet de bedoeling maar ik kon verder niet zo slagen. dus dinsdag verder shoppen in divoza
  ik heb een bontje voor onder het zadel gehaald nieuwe leren jodpuhrs,2 halsters en een rijbroek dat was het geloof ik. Was niet de bedoeling maar ik kon verder niet zo slagen. dus dinsdag verder shoppen in divoza  ik kon die nieuwe zomercolectie niet vinden wel die van scappa maar die van harry's horse niet want wou graag een setje
  ik kon die nieuwe zomercolectie niet vinden wel die van scappa maar die van harry's horse niet want wou graag een setje  Maar verder heb ik me goed vermaakt alleen was het bere druk overal. Wij zijn maar tot een uur of 3 gebleven want ik was de enige met rijbewijs en aangezien ik best wel moe was optijd terug wou rijden. We hadden beter een halvedag kaart kunnen nemen inplaats van een dagkaart
 Maar verder heb ik me goed vermaakt alleen was het bere druk overal. Wij zijn maar tot een uur of 3 gebleven want ik was de enige met rijbewijs en aangezien ik best wel moe was optijd terug wou rijden. We hadden beter een halvedag kaart kunnen nemen inplaats van een dagkaart   

)
 )

we stonden bij de stand van hyporama, dus die man van dat standje zei tegen ons Hypodrama.
 we stonden bij de stand van hyporama, dus die man van dat standje zei tegen ons Hypodrama.