Buff schreef:ik vond dit ook wel een ERG nette proef! en wat een mooi dier is het toch
Score?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buff schreef:ik vond dit ook wel een ERG nette proef! en wat een mooi dier is het toch
Stennisje schreef:Zou het ons ook opvallen, als mevrouw Zang ineens alleen de Nederlanders hoog zou plaatsen?
Niet dat ik het met haar punten eens ben, maar ik vroeg het me af.
Bettine schreef:Wij hebben gelukkig wel ZDF![]()
En ze zenden het een uur uit
TisUnique schreef:Stennisje schreef:Zou het ons ook opvallen, als mevrouw Zang ineens alleen de Nederlanders hoog zou plaatsen?
Niet dat ik het met haar punten eens ben, maar ik vroeg het me af.
Denk het niet zo, die fransman wijkt ook aardig af van de rest, en daar hoor je vrijwel niemand over klagen
Jola schreef:Ik vind het te erg voor woorden zo iets, blijkbaar is ze er niet op aangesproken van de week.
Shaar schreef:Jola schreef:Ik vind het te erg voor woorden zo iets, blijkbaar is ze er niet op aangesproken van de week.
Ze is er wel op aangesproken
Shaar schreef:Jola schreef:Ik vind het te erg voor woorden zo iets, blijkbaar is ze er niet op aangesproken van de week.
Ze is er wel op aangesproken
Juultj schreef:Laurens zakt daarmee dus al naar plaats 6. Ben benieuwd wat voor score Imke, Edward en Anky gaan krijgen van Zang.
Buff schreef:Nee 5e staat hij nu!
Buff schreef:Juultj schreef:Laurens zakt daarmee dus al naar plaats 6. Ben benieuwd wat voor score Imke, Edward en Anky gaan krijgen van Zang.
Nou ook de fransman is érg raar aan het punten zo nu en dan!
Mareska schreef:Die nu op 1 staat is de vader van Salinero toch? Salieri