joop007 schreef:alle uitslagen staan erop!!!
Bij mij nog niet op de kwpn site??!
Geef de link eens dan?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joop007 schreef:alle uitslagen staan erop!!!
Suzanne F. schreef:Heeft Lynne niet meegedaan met Uranium?
Daar moet ik ook boven de 65% rijden en dan kan ik volgend jaar weer meedoen voor de WK selecties. Suzanne F. schreef:
Bij mij nog niet op de kwpn site??!
Geef de link eens dan?
Elisa2 schreef:En United?

Lynne81 schreef:Suzanne F. schreef:Heeft Lynne niet meegedaan met Uranium?
Ja, ik had wel meegedaan!! Hij liep erg fijn! Alleen zeiden ze dat ze ook erg rekening hadden gehouden met de uitslagen van de voorselecties!!! LEKKER! Daar had ik niet zoveel punten. Johan Hamminga vond dat ik weer veeeeelste weinig punten had gekregen! En zo waren er nog een paar.. Ik had 70,5. Viel tegen. Weet niet wat er op mijn lijst stond, ben om 4 uur weggegaan. Ik had liever Jespers, Hamoen of Retera gehad.. Weer pech voor mij.. Maar ik ga wel door naar de Hippiade!Daar moet ik ook boven de 65% rijden en dan kan ik volgend jaar weer meedoen voor de WK selecties.
, ik blijf Uranium fan hoor! 

SylviaG schreef:Zag op de foto's van samsam mensen met paraplu's?! Hier heeft heerlijk heel de dag de zon geschenen en lekker warm!! Morgen dan toch maar een jasje meenemen?!
tijgernootje schreef:Elisa2 schreef:En United?
United was stout. Weet zo Edwards punten niet maar United gedroeg zich als een puber.
Toch zat die wel bij de finale voor morgen.
tijgernootje schreef:Elisa2 schreef:En United?
United was stout. Weet zo Edwards punten niet maar United gedroeg zich als een puber.
Toch zat die wel bij de finale voor morgen.
Josfoto schreef:
Gitta en Sannah; tot mogge

Samsam schreef:24e net geslecteerd voor morgen dus!
Gitta1977 schreef:Nope... ik ben er morgen niet... Heb tenslotte vakantie...
Ik ben mijn foto's aan het uploaden maar weet niet of het zin heeft, site ligt plat namelijk... GRRRRRRRRRRRRR
morgen direct maar even wat regelen ergens...