Nu een week later zou het een stuk minder aangenaam zijn daar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
guccio schreef:Romy1234 schreef:Ja maar bokt heeft toch ook wel een beetje penny gehalte soms toch![]()
Aan de ene kant snap ik het wel dat je wel nieuwschierig bent waar zo een beestje naartoe gegaan is, in de hoop dat misschien een bokker hem gekocht heeft en een goed huisje heeft gekregen.
Aan de andere kant inderdaad dan had je hem zelf moeten kopen![]()
Ik heb ook wel een hoop leuke dieren gestaan waar ik interesse in zou hebben als ik de tijd ruimte en geld zou hebben maar dat is nou eenmaal niet het geval.
Dit dus, ik ben gewoon benieuwd waar ze heen gegaan is en had de hoop dat er misschien een bokker mee vandoor was gegaan zodat ik haar een beetje kan blijven volgen. Sommige stelen je hart en dit was er zo eentjeMaar ik heb niet de ruimte of middelen momenteel dus heb ik naar mijn verstand geluisterd.
Eline_S_S schreef:Mijn staleigenaar had dus een shetje verkocht op de markt en daarna weer voor de helft van de prijs terug gekocht. De vent van die dame vond het toch niet zo’n goed idee![]()
Hij staat nu alsnog weer te koop, kijken of hij een goed huisje kan krijgen
https://www.bokt.nl/markt/ad/480473/shetlander-hengstje
_Dracarys schreef:In de tuin![]()
![]()
Pas maar wel op met shetjes en lang gras
_Dracarys schreef:In de tuin![]()
![]()
Pas maar wel op met shetjes en lang gras