heeft iemand misschien een jip en janneke uitleg van hoe ik kaarten kan bestellen met korting?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabonny schreef:Jaaa, ik ga ook weer eens. Heb al een lijstje met spulletjes die ik ga zoeken:
transportbeschermers, stijgbeugelhouders, een zachte teugel als kado voor mijn nicht (haar paard krijgt kale plekken op zijn hals van de teugels). Rainlegs. En wie weet wat me nog allemaal invalt
okdoei schreef:ik ben van plan om zondag te gaan, maar blond als ik ben, krijg ik het niet voor elkaar om kaarten te bestellen met knhs korting, of ik doe iets verkeerd, of mijn relatienummer is niet goed, maar ik krijg telkens een foutmelding.
heeft iemand misschien een jip en janneke uitleg van hoe ik kaarten kan bestellen met korting?
keeyzie schreef:okdoei schreef:ik ben van plan om zondag te gaan, maar blond als ik ben, krijg ik het niet voor elkaar om kaarten te bestellen met knhs korting, of ik doe iets verkeerd, of mijn relatienummer is niet goed, maar ik krijg telkens een foutmelding.
Onder tussen achterhaald hoe je kortingskaartjes kan bestellen.
https://www.ticketmaster.de/feature/equ ... ber-weiter
Deze link en dan links onder op het fototje drukken van "Personliche mitglieder der FN"
Dan krijg je een pop-up waarbij bovenin exibition staat, dat is voor de normale kaarten. Als je daar op klikt word je doorgelinkt en moet je als paswoord je relatienummer van de KNHS doorgeven (deze is te vinden als je inlogt op mijnknhs.nl bij algemeen onder het kopje meer).
melissa_93 schreef:Misschien beetje stomme vraag, maar welk adres moet je op navigatie ingeven voor P10?
Marcella schreef:Zit zo wie zo al dat ik donderdag/vrijdag eerste nacht heb en dan ook al laat thuis ben zonder slaap.Planning was vrijdag te gaan.