Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Joolien schreef:Jeetje, ze zijn er echt slecht aan toe idd. Schandalig eigenlijk van de vorige eigenaar...
Ik hoop dat ze snel bijtrekken. Die ruggetjes vind ik wel heftig hoor, maar zoals ik al eerder zei, hoop ik dat ze die zelf wat bol trekken vanwege buikpijn.
jolandje schreef:Ze stonden daar inderdaad zo sneu. Aanblik nu is nog steeds niet veel anders maar we kunnen de kilo's er helaas niet aanplakken.wat fijn dat die twee bontjes goed terechtgekomen zijn, ik vond ze zo sneu staan daar, graatmager en dof, komt nu vast helemaal goed
Pandakaas schreef:Dat scheelde inderdaad iets voor ze. Al konden ze nog amper op hun benen staan. Ze zijn al snel naar de vrachtwagen gegaan en toen stalhoudster ze later weer wat water ging geven lagen ze al in het stro te slapen.Zo fijn dat ze een goed huisje hebben gevonden, topIk vond het echt triest om ze zo te zien staan daar, al was ik al blij dat ze in de hekjes stonden. Dat zal denk ik iets fijner voor ze geweest zijn dan dat zo ook nog eens vast aan een touwtje hadden gestaan..
_kajo_ schreef:Kleine update over de bonte veulens. De mannetjes moeten van ver komen. Ze hebben gisteren een wormspuit, vitaminespuit en antibiotica gehad en doen niets anders dan slapen en eten. Biks kenden ze niet maar gaat er inmiddels met smaak in.
[ [url=m/4EZ94u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vooral de ene is zo mager. De wormspuit begint gelukkig al goed te werken; veel wormen in de mest.
[ [url=m/zdsm7M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Calimero_ schreef:Heel toevallig heb ik gister de bonte veulens in real life gezien. Ze lagen toen beide en kwamen echt niet overeind! Sneu hoor, hoop dat ze snel wat op knappen!
Nog een half uurtje en dan komt de tandarts voor Pitha. Ik zit er wel een beetje over in want ze maakt heel veel proppen en heeft echt een dikke harde bult op de kaak. Fingers crossed dat het mee valt of er wat aan te doen is!
Foto is niet heel duidelijk maar het is echt een dikke harde bult.
[ [url=m/3Uz5LZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
knetterhard schreef:Ik wilde zelf heel graag gaan, omdat ik voor de toekomst op zoek ben naar een leuke haflinger (veulen,jaarling,twenter).
Ik zag er wel heel wat voorbij komenKermis schreef:Wat jullie vinden mogen jullie vinden.
Ja ik zou er heen lopen ja. Straks breekt ie zijn benen nog.
Maar dat ben ik, en ik verander die mening niet.
Als ie nog nooit heeft vastgestaan laat m dan lekker thuis
Super dom van je! Dit kan niet alleen voor problemen bij jou zorgen, maar ook weer extra problemen bij zo'n pony! Getuigt niet echt van heel veel kennis, ook al ziet het er niet leuk uit!
Jolene85 schreef:Mn knappe Country afstamming veulen vd markt is vandaag ontwormd, was hard nodig (eeeuw!) , en geoefend met 'mensen zijn ok en ik laat me aaien'. Hij staat nog niet in mn kudde, hopelijk as zondag invoegen. Tis n hengstje van nu 5 maanden oud. Erg nieuwsgierig gelukkig, leuk koppie erop!
Gisteraaf aangekomen vanuit Zuid Laren en hij was bekaf... gaaaap..
hierbij fotootjes van hem gisteren net na kopen en met mn moeder gisteraaf.
[ [url=m/AW103A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e7l77T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is vandaag als Ti Amo gedoopt!
ellepel schreef:Kajo![]()
Wij hebben een tijd staan kijken bij de 2 veulens,top dat je ze zo goed op vangt!
Calimero_ schreef:Heel toevallig heb ik gister de bonte veulens in real life gezien. Ze lagen toen beide en kwamen echt niet overeind! Sneu hoor, hoop dat ze snel wat op knappen!
Nog een half uurtje en dan komt de tandarts voor Pitha. Ik zit er wel een beetje over in want ze maakt heel veel proppen en heeft echt een dikke harde bult op de kaak. Fingers crossed dat het mee valt of er wat aan te doen is!
Foto is niet heel duidelijk maar het is echt een dikke harde bult.
[ [url=m/3Uz5LZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
_kajo_ schreef:Kleine update over de bonte veulens. De mannetjes moeten van ver komen. Ze hebben gisteren een wormspuit, vitaminespuit en antibiotica gehad en doen niets anders dan slapen en eten. Biks kenden ze niet maar gaat er inmiddels met smaak in.
[ [url=m/4EZ94u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vooral de ene is zo mager. De wormspuit begint gelukkig al goed te werken; veel wormen in de mest.
[ [url=m/zdsm7M.jpg]Afbeelding[/url] ]