Hij mag aankomend weekend misschien even op de BBpad Shirley . Jesse heeft sinds maandag namelijk een milde vorm van mazelen door de inenting en is nu gelukkig wel koorts vrij maar zit nog onder de plekjes.
de eerste keer dat ik een foto van luck zag leek ie wel wat op mijn oude paardje, ik schrok me rot, maar na beter kijken leek hij er helemaal niet op. behalve kleur. ik heb een topicje geopend over haar incl fotos. mocht je nieuwsgierig zijn. ze is verkocht van daar mijn schrik reactie. wel fijn dat het zo goed gaat met luck en poow:)
Het gaat bijna eentonig worden maar het gaat goed met Luck . Wel vind ik hem schraal blijven bij zijn heup botten maar dat zal tijd nodig hebben. Michel heeft de paarden op donderdag en vrijdag gedaan omdat het lopen me niet zo goed af ging. Vanochtend ben ik zelf gegaan en had meteen de camera even meegenomen .
Wat goed om te lezen dat hij het goed doet, heerlijke partnerruil ook! Die Pukkie is ook een dotje hoor. En ik vind dat Luck al een stuk vooruit is gegaan! Hij glimt geweldig en krijgt mooi appeltjes, gewicht heeft ook tijd nodig. Hij komt er wel!
santie
Geplaatst: 22-07-13 22:24
Er is toch al een behoorlijk verschil te zien hoor, hij ziet er steeds beter uit. Mooi stelletje heb je daar
Gisteravond leek hij iets meer te knijpen met ademen maar deed het verder nog erg goed. Jesse gaat zo even naar opa en oma en dan ga ik even extra bij Lucky checken. Het stikt ook echt van de horzels nu daar .
Mijn oudje heeft het ook duidelijk moeilijker de laatste dagen ( en dit typende oudje zelf ook ) 't is ook die aanhoudende warmte ... gelukkig koelt het 's avonds in elk geval nog iets af !
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-13 17:41
Hij deed het vanmiddag erg netjes , wel behoorlijk nat van het zweet maar geen knijpende ademhaling .
Agossie, op mijn eigen wei zit er sporadisch een keer een horzel, maar op het grote stuk waar hij nu staat zitten er meer. Hij zal hier natuurlijk nog maar een paar weekjes blijven . Ze hebben wel schaduw van de bomen maar meneer staat liever in de volle zon te knagen .
Weer even een Lucky update . Hij vermaakt zich nog prima op de wei, echter liepen we nu alleen een beetje tegen het probleem aan dat Luck echt niet alleen in de wei achter kan blijven als de "buurman" wat mer zijn eigen paard wil doen. Dus we hebben even zitten brainstormen en de ukkies er bij gezet . Zo staat er nooit een alleen als de ander wat met zijn/haar paard wil doen.
Ik ben meteen gaan kijken en wat ziet Luck er gewèldig uit!! Hij is helemaal happy zo te zien. Ik ben echt blij dat het allemaal zo goed is gegaan en dat hij hierdoor is gekomen.
Ik ben ook echt heeeeel blij dat het zo super goed gaat . Hij moet nu alleen niet echt heel veel van Poow weten , Eodin heeft echt zijn hart gestolen dus Poow moet nog goed haar best gaan doen .
Meneer heeft wel echt zijn naam eer aangedaan dat hij hier nog zo uit is gekomen .