Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Beterschap

Setteli schreef:Ik heb vanmorgen de 2e proef van de B gejureerd. Ik zie net op de uitslagen dat mijn collega en ik het niet helemaal eens waren. Ik hoop dat de ruiters de punten dan wel begrijpen, ik laat altijd veel commentaar bijschrijven
demo_love schreef:Kunnen ze dan niet gewoon het gemiddelde van alle gereden proeven met hetzelfde paard berekenen? Of zeg ik nu iets heel geks?![]()
Alweer twee keer geschreven, morgenavond nog een keertje. Wel weer heel gezellig om even te gaan kijken zo nu en dan. Ik ga de ruiterdagen wel weer missen als ze voorbij zijn denk ik.
@Jolien
Waar ben jij elke keer?? Ik heb je nog helemaal niet gezien!
Ik zat vandaag op de prijzencommissie. Morgen ben ik er ook, moet dan misschien de camping beheren maar dat weet ik nog niet zeker. Zaterdag en zondag doe ik ook de prijzencommissie samen met Sabini. Vind het wel erg leuk om te doen overigens
Snipsnap schreef:2e proef werd belachelijk laag gejureerd, 204 was de eerste plaats
ruiters. 
Ook nog even fijn met het jurylid gesproken kwam haar toevallig tegen bij de smoothies
Snipsnap schreef:Vind het wel raar als de jury van de eerste proef de eerste op 232 punten heeft en de tweede jury de eerste op 204 heeft. En ik heb veel ruiters zien rijden en deden het echt niet slecht. Ik heb dus 28 punten verschil tussen de proeven, terwijl mijn 2e proef beter was dan de 1e. En als bijna alle ruiters zoveel punten verschil heeft ga je mij niet vertellen dat het aan alle ruiters heeft gelegen en niet aan de jury?
Hoipiepeloii schreef:Mee eens Bertie, bovendien was het een subtop jurylid dus ik mag hopen dat die weet wat de bedoeling is
marsmars schreef:Naar mijn weten gaat het op plaatsingspunten,maar pin me er niet op vast.
)Basic_ schreef:Ik vind dat hier echt niet beoordeeld mag worden over iets wat jullie niet gezien hebben.
Knap hoor in t zzlicht 228!
Gefeliciteerd iedereen!
Succes morgen allemaal!
Ik ben er vanaf morgenmiddag tm vrijdagmiddag!

MaxMindy schreef:AlexAuto
Dat is dan wel een vreemde telling !!
Gemiddeld rijden er 20/25 combinaties in een ring.
Donderdag in de Z1 zelfs 27 en een ring met 24 en een ring met maar 8 combinaties dus al zou je in die ring echt een bagger proef rijden dan krijg je hooguit 8 plaatsing punten ???