Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SaskiaKur schreef:Hebbesje schreef:
Dat meen je niet? Ik had me opgegeven voor Roggel maar die werd afgelast, daarna in St. Michielsgestel en die is nu ook afgelast... Zou knap banketstaaf zijn..
Nee, wij moeten het maar proberen volgend jaar. Ik vind het ook echt belachelijk....
Zooist schreef:Stoer, want daar om de hoek zijn dus de nieuwe gevallen waardoor de KNHS het vervoersgedoe verlengd heeft.
Ik zou het vandaag even afwachten want dan komen de resultaten.
ponyparadijs schreef:Worden niet alle paarden liefhebbers met een beetje verstand roekoe van dat gebrul over rhino? Ik denk dat veel mensen een tikkie zijn door geslagen. Maar daar kunnen we allemaal niets aan doen. Als het KNHS adviseerd niet te vervoeren en dus niet deel te nemen aan wedstrijden gaan bij ons de wedstrijden niet door.
Hebbesje schreef:Die waren dus wél aangemeld. Maar eerste wegens de vorst geannuleerd en nu wegens de Rhino. Dus we hebben genoeg lokaties gehad maar door heel veel pech niet kunnen rijden. Wij kunnen ook niks aan het weer doen en hun ook niet maar vind wel dat er wel wat geregeld mag worden zodat we toch kunnen rijden.... Anders is het ook niet echt een talentenjacht natuurlijk als anderhalve provincie gewoon wordt afgesloten van de wedstrijd...