Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Bij deze mijn verslag over Alvaro..
Het begon op 17 juni, de verjaardag van mijn zusje.. Alvaro was weg. We wisten gelijk wie het had gedaan. Groot verdriet en vreselijk veel angst.. Waar was onze lieverd, waar had hij hem mee naartoe genomen?
Toen heb ik een topic geopend op bokt, en heb ik binnen een paar uur echt honderden reacties gekregen. Iedereen wilde helpen, zo lief! Toen, op 18 juni, kregen we een berichtje van een bokker (ik noem haar naam niet), ze dacht dat ze Alvaro gezien had. Toen heeft ze een foto gemaakt, en naar ons toe gestuurd. Ja, het was Alvaro! Wauw, we hadden nooit gedacht dat we hem zo snel zouden vinden! Hij stond in Maassluis.
Toen moesten we snel gaan bellen met de politie en onze advocaat. Er moest een beslaglegging worden geregeld. Dat ging allemaal niet zo snel, maar na 2 week was het zo ver, hij mocht opgehaald worden!
Ik had al van meerdere bokkers het aanbod gekregen om bewaarder te worden voor Alvaro. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij ShamalArabs, Ylona. Ylona heeft aangeboden Alvaro op te halen en voor hem te zorgen totdat we de uitslag zouden krijgen van de rechtszaak! Dus zo gezegd, zo gedaan. Ze is naar Alvaro gegaan onder politiebegeleiding en ze hebben hem meegenomen.
Sinds hij daar stond hebben wij elke dag telefonisch en via bokt contact gehad met Ylona. Vragen hoe het ging, alles regelen, en duizend keer zeggen hoe dankbaar we haar waren.. Ylona vertelde hoe erg Alvaro getraumatiseerd was door deze gebeurtenis, hij sloot zich af voor de buitenwereld en wilde eigenlijk niets weten, van helemaal niemand. Zo waren wij Alvaro absoluut niet gewend, normaal was hij een vrolijke, aanhankelijke knuffelbeer, het tegenovergestelde van wat Ylona vertelde.
Toen (na een dikke maand) zijn we gaan bellen met onze advocaat, we misten onze vent ontzettend en we vonden het vreselijk dat hij zo ongelukkig was. Toen hebben we toestemming van de advocaat gekregen af en toe bij Alvaro langs te gaan. Dit mocht alleen niet verteld worden op internet, dus daarom heb ik tegen iedereen moeten zeggen dat we niet bij hem langs zijn geweest, hier wil ik graag mijn excuses voor aanbieden..
Het was eindelijk zo ver, we zouden ons hunkie weer gaan zien, wat waren we blij! Toen we aankwamen hebben we eerst Ylona omhelsd, toen zijn we snel naar Alvaro gegaan. Veel tranen van geluk, maar ook grote schrik.. Hij was zo veranderd, hij wilde geen aandacht en leek ons niet te herkennen.. We waren zo boos en verdrietig dat hij zo'n trauma heeft opgelopen, dat hij niet eens meer aandacht wilde..
We bleven af en toe langs komen, en elke keer als we weer kwamen, zagen we verschil. De tweede keer dat we kwamen, was hij al een stuk blijer, en herkende hij ons weer. We kregen zelfs een hinnik van hem toen we weer weg gingen. En na verloop van tijd, kregen we elke keer als we kwamen een dikke hinnik en stond hij zoals Ylona zei, nog net niet te kwispelen, zo blij was hij! We waren zo blij dat hij steeds meer zichzelf begon te worden! Ons lieve ventje..
Toch misten we hem heel erg, zo ver van huis.. We waren gewend elke dag naar hem toe te gaan. Ondertussen waren we maar aan het wachten en wachten tot er eindelijk een rechtszaak kwam. En die kwam, 8 december, eindelijk! Vier weken zou het duren tot we de uitslag zouden krijgen.
En die kwam dus vandaag! We zaten in de auto, en mijn moeder kreeg telefoon, het was haar advocaat. Ze begon het gesprek met: 'Ik ga je heel blij maken'. En toen wisten we het al! Tranen van vreugde, een hele grote lach en zo'n grote opluchting! 21-12-2011, de mooiste dag van het jaar, bij lange na! Onze knappe vent is gewoon 100% van ons, en van niemand anders!
Dankzij Quintusgl hebben we vervoer kunnen regelen, en gaat hij vrijdag of zaterdag naar milan_lover. We durven hem nog niet thuis te brengen omdat we niet weten wat hij (degene die Alvaro gestolen heeft, mijn moeder's ex) gaat doen. Daarom komt hij eerst tijdelijk daar te staan. Maar dat is voor ons al een stuk dichter bij, en zo kunnen we dus veel vaker bij hem langs!
Ik wil álle bokkers die ons hebben gesteund, geholpen, hebben meegeleefd en zo lief zijn geweest echt ongelooflijk bedanken. Jullie weten niet half hoeveel dit voor mijn familie en mij betekent! En dan ook nog zulke lieve cadeaus van GiddyUp.nl en Wuis! Niet te geloven. Ook zoveel reacties gehad van mensen die wel vervoer konden regelen. Bokt is heilig, echt waar.. Zonder bokt was dit alles nooit gelukt! Dus echt, hulde aan jullie allemaal!
Zodra Alvaro bij milan_lover staat, ga ik jullie overladen met foto's van mijn lieve hunk met zijn nieuwe halster!
En nogmaals.. Ik ben zo blij dat bokt bestaat en dat bokkers zo geweldig zijn..
En natuurlijk een mega pluim voor lieve Ylona!
Iedereen: BEDANKT!