Ik hoef geen filmpjes dit jaar hoor
De proef ging echt bagger, en springen heb ik niet gedaan. Dus voor mij hoeft het absoluut niet, hij gaat ongekeken de la in denk ik.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha. En kwa springen hoe het eruit zag. Wel heel jammer dat ik die dingen nou juist niet kon doen met mijn eigen paard... 
(niet meer hier hoor, Ermelo)

Mandy_B schreef:ik zat even te kijken naar de knhs instructieweken en deze keer waren deze twee samen.
27 juni t/m 1 juli 04A M/Z dressuur paarden € 458,--
27 juni t/m 1 juli 04B SGW paarden € 420,-- Vol
maar wil jij mee doen met de sgw donna? of echt alround?
Nee, was niet van plan om te SGW'en 
liedjuh2 schreef:ja chris heeft ze allemaal op picassa gezet....dit is de link:https://picasaweb.google.com/m/viewAlbum?uname=101385461281055969472&aid=5590721888460981841&start=0&authkey=Gv1sRgCMHHiYy-kJfyBw

Lag er nog bijna naast...
De slaapzaal was ijs en ijskoud. Het was natuurlijk wat frisser dan de vorige weken en dat hebben we gemerkt ook. Ik sliep voor de kachel met een katoenen slaapzak in m'n slaapzak met daarover een fleecedeken. Ik had zelf een dikke joggingsbroek en een trui aan en nog was het koud.
Op een gegeven moment had Sandra ons maar een aantal schone paardendekens gegeven, omdat je bijna dood vroor. We waren maar met z'n achten, waarvan 1 vrouw ergens in de 30. Die sliep dan ook boven de kantine van de balansruiters. Pony stond 's nachts met een dekentje op. Fietsen naar de Albert Heijn was echt heel komisch. We hadden er echt een half uur over gedaan, omdat die banden lek waren.
Mark had het geloof ik wel naar z'n zin met een meisje hahahahahahaha.