Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rumpleteaser schreef:Nou heb ik er verder geen verstand van hoor, maar dat geldt dan denk ik ook voor iemand 'vergane glorie' noemen?
Jeddah schreef:Ik doelde op de reactie van Hputs die meldde dat er een "groot naam" was ingeschreven, klinkt zo l.ullig voor alle andere deelnemers die zich misschien al ingeschreven hebben, die weten gelijk dat ze dus volgens de organisatie niet tot de grote namen behoren
Jeddah schreef:Maar dat bedoel ik dus juist, wie zegt dat het "correct" is?
Ik vind dat de organisatie best opinie's mag hebben, maar vind het onverstandig die te uiten. Gewoon omdat het de andere ruiters teniet doet. Die zijn blijkbaar niet belangrijk/groot genoeg te vermelden?
hputs schreef:Laatste nieuws; uit zeer betrouwbare bron hebben wij zojuist vernomen dat jurgen Pouls op het Dutch Western Riding Festival gaat starten, wie zei dat er geen grote namen kwamen en dus als het eerste schaap over de dam is zullen er meerdere volgen. Wie volgt?
Jetta schreef:Fijn dat het in de buurt is, dan kom ik zeker even kijken. Ik weet niets van het westernwereldje, maar het lijkt mij leuk om met mijn nieuwe liefde western te gaan rijden.
Ik vind het dapper dat de organisatie zo'n groot evenement organiseert op een "nieuwe"lokatie en met vanalles er omheen. Leuk hoor. De prijs vind ik meevallen, ik hoop dat ik dat ook nog zeg als ik geweest ben.
crow schreef:Nou, ik ga er in ieder geval volop van genieten. Kijk er naar uit om zelf te showen maar ook te genieten van alle anderen.