[WN] SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hputs

Re: SWRN 12 t/m 18 September 2011 Dutch Westernriding Festival

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 15:54

Ik vindt zo jammer van bokt dat er zoveel negatieve benaderingen zijn, maar daar had ik al menig keer over geschreven. Ik weet niet wie QuarterR is, maar als jij mensen als Jurgen Pouls vergane glorie benoemd en als eendags vlieg betiteld dan zou ik jou eigen show resultaten wel eens willen nalezen. stuurlui / wal????? en dit is het laatste wat ik schrijf op bokt. Ik stop met bokten en stop mijn energie wel in een goede show en een fijne week topsport voor mensen die het wel begrijpen. En mocht QuarterR bij ons nog op de show willen komen met al die eendagsvliegen en vergane glorie is hij toch welkom en drink ik graag een biertje met hem of haar, als hij dat tenminste zonder schutting van anonimiteit durft. PS je schrijft veel voor iemand die alleen maar leest!!!!
succes prettige feestdagen alvast en voor mensen die echt willen weten hoe de show zich ontwikkeld proberen wij onze website www.dutchwestern.nl wekelijks bij te houden.

QuarterR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:11

Zo jammer dat je denkt dat je de wijsheid in pacht hebt.
Zo jammer dat je denkt dat velen hier alleen maar dom zijn en je mooie show de grond in willen schrijven.
Begrijp totaal niet waar het dan ineens vandaan komt dat je hier niet meer wil schrijven.
Het is een feit Frank Siebens vergane glorie is en Jurgen Poels tot nu toe maar met een paard echt succesvol is geweest en dus mijns inziens (nog) niet tot de groten der aarde behoort.
Mijn presteren heeft hier totaal niets mee te maken.Jammer dat je dat vaak als stok gebruikt om mee te slaan.
Jij noemt een naam die ik (en velen met mij) niet bepaald een grote naam vinden.En als ik dat schrijf wordt je pissig.
Denk dan eerst na voor je iets schrijft.Zeker als het niet juist is.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:24

Ik vind sowieso dat je wel wat voorzichtig moet zijn met mensen betietelen als al dan wel of niet "grote naam" hebbende. Wie bepaald wat een "grote naam" is?

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:25

Nou heb ik er verder geen verstand van hoor, maar dat geldt dan denk ik ook voor iemand 'vergane glorie' noemen? ;)

QuarterR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:30

Rumpleteaser schreef:
Nou heb ik er verder geen verstand van hoor, maar dat geldt dan denk ik ook voor iemand 'vergane glorie' noemen? ;)

Ik denk dat je iemand best in de categorie *vergane glorie* mag zetten als deze ruim 10 jaar geleden is gestopt en veel heeft gewonnen.
Daarbij kennen we elkaar persoonlijk,dus tja denk dat ik dat wel kan maken.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:33

Ik doelde op de reactie van Hputs die meldde dat er een "groot naam" was ingeschreven, klinkt zo l.ullig voor alle andere deelnemers die zich misschien al ingeschreven hebben, die weten gelijk dat ze dus volgens de organisatie niet tot de grote namen behoren :roll:

QuarterR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:34

Jeddah schreef:
Wie bepaald wat een "grote naam" is?

Niet alleen wie bepaald dat,maar nog meer WAT bepaald het.
Ik vind dat je als *grote naam* betiteld mag worden als je langere tijd met diverse paarden (om het maar bij paarden te houden) bij de top van europa rijd.(zoniet van de wereld.

QuarterR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:37

Jeddah schreef:
Ik doelde op de reactie van Hputs die meldde dat er een "groot naam" was ingeschreven, klinkt zo l.ullig voor alle andere deelnemers die zich misschien al ingeschreven hebben, die weten gelijk dat ze dus volgens de organisatie niet tot de grote namen behoren :roll:

Inderdaad erg lu llig.
En dan is het zo jammer dat een reactie daarop gezien wordt als dom achterlijk en negatief.

Als de namen Bernard Fonck of Mark Shaffer waren gebruikt had ik helemaal niets geschreven.
Laatst bijgewerkt door QuarterR op 22-07-11 16:43, in het totaal 3 keer bewerkt

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:41

Ja, dat vind jij en ik vind een Amateur ruiter die al jaren lang op elke Paint show start en goed meedraait misschien wel een grote naam :) Wat ik bedoel is dat ik vind dat een organisatie beter geen opinie kan hebben over wie wel en niet grote namen zijn :)

QuarterR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:46

Men mag echt wel een opinie hebben en deze uiten als organisatie,als deze dan ook correct is.
Bernard Fonck is een grote naam in de reining en Mark Shaffer een grote naam in de western pleasure.
Die opinie mag je rustig delen.(of je het wel of niet eens bent met de trainings methodes is weer iets heel anders.)
Als iemand dat niet vind heeft HPuts gelijk en ben is er iemand toch echt een beetje dom :(:)

Neemt niet weg dat iedereen een persoonlijke voorkeur mag hebben en *fan* kan zijn van een *amateur* ruiter.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 17:13

Maar dat bedoel ik dus juist, wie zegt dat het "correct" is?

Ik vind dat de organisatie best opinie's mag hebben, maar vind het onverstandig die te uiten. Gewoon omdat het de andere ruiters teniet doet. Die zijn blijkbaar niet belangrijk/groot genoeg te vermelden?

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:19

Voor mij is elke ruiter belangrijk ongeacht zijn status, welk onderdeel hij/zij start. Maar ik denk dat Hputs bedoelde dat er eerder in dit topic gesuggereerd werd dat de grote namen niet op deze show zouden komen. En dat hij dit wilde weerleggen. Ongeacht of iemand vindt of een bepaalde naam in de westernsport nu van grote naam is of niet. En of je dit moet uitten of niet. We hebben momenteel al een leuk aantal deelnemers die zich hebben ingeschreven, en iedere ruiter is voor ons even belangrijk, of die nu 1 onderdeel start of 15. We moeten het van onze ruiters hebben, zonder ruiters geen evenement...
Dus aan alle ruiters die mee willen doen met dit leuke unieke evenement, meer info hierover vindt je op onze site http://www.swrn.info en inschrijven kan ook via deze site.
Iedereen is welkom!
En heb je vragen mail me dan: sheila@swrn.info

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:21

Jeddah schreef:
Maar dat bedoel ik dus juist, wie zegt dat het "correct" is?

Ik vind dat de organisatie best opinie's mag hebben, maar vind het onverstandig die te uiten. Gewoon omdat het de andere ruiters teniet doet. Die zijn blijkbaar niet belangrijk/groot genoeg te vermelden?

Alle ruiters die op tijd hebben ingeschreven worden straks vermeld in het mooie glossy magazine wat het programmaboekje zal worden, dus ook aan deze ruiters wordt aandacht geschonken ;)

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 20:31

hputs schreef:
Laatste nieuws; uit zeer betrouwbare bron hebben wij zojuist vernomen dat jurgen Pouls op het Dutch Western Riding Festival gaat starten, wie zei dat er geen grote namen kwamen en dus als het eerste schaap over de dam is zullen er meerdere volgen. Wie volgt?

Wie wel of niet bij de "grote namen" behoord is denk ik niet het belangrijkste.
De heer Puts is erg blij met deze aanmelding en vast ook met alle anderen.

Doe dan gewoon zelf mee en misschien ben/wordt je zelf ook een "grote naam". ;)
Ik hoop dat het voor de ruiters, die er aan meedoen en die die er naar komen kijken, een mooie wedstrijd wordt waar aan beide kanten van word genoten.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:00

Ik geef alleen mijn mening. Eerdere jaren deed ik ook mee met het NK, dit jaar is dat niet mogelijk :)

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 21:35

Nou, ik ga er in ieder geval volop van genieten. Kijk er naar uit om zelf te showen maar ook te genieten van alle anderen.

petrasmedes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 00:00

En ik ga voor het eerst meedoen, dus hopelijk kan ik er ook van gaan genieten. Want ik vind het maar spannend hoor (NU! al) Maar we gaan ons best doen en eens kijken hoe "anders" een NK is...!!! (dan een gewone wedstrijd)
Vergelijkings materiaal heb ik dus niet met voorgaande NK shows, maar ik ben al gauw tevreden.
De paintshows zijn altijd gezellig en ik hoop op het NK ook, maar daar ga ik gewoon vanuit!!! JIIIHAAAAA

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 02:03

Jetta schreef:
Fijn dat het in de buurt is, dan kom ik zeker even kijken. Ik weet niets van het westernwereldje, maar het lijkt mij leuk om met mijn nieuwe liefde western te gaan rijden.
Ik vind het dapper dat de organisatie zo'n groot evenement organiseert op een "nieuwe"lokatie en met vanalles er omheen. Leuk hoor. De prijs vind ik meevallen, ik hoop dat ik dat ook nog zeg als ik geweest ben.

He Jet, misschien zie ik je daar wel.

QuarterR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 12:05

crow schreef:
Nou, ik ga er in ieder geval volop van genieten. Kijk er naar uit om zelf te showen maar ook te genieten van alle anderen.

Wij ook.
En wat betreft die uitnodiging van Harry,ja hoor die neem ik gaarne aan.Het is niet de eerste keer dat wij samen een biertje drinken. ;)
Dat men vaak niet wil begrijpen wat mensen bedoelen zal ik maar wijten aan het geschreven woord.
Ik denk dat men iets genuanceerder moet lezen.Maar dat is lastig.Ik weet er alles van. :7

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:16

Ik wil proberen volgend jaar mee te doen. ik kijk dit jaar nog de kat uit de boom. ik vind Jurgen wel een fijne ruiter waar ik naar op kijk. dus als ik lees dat hij komt zet dat MIJ wel degelijk aan het denken om er toch heen te gaan.

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 01:00

PL bedoel jij niet het quarter NK??

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 02:14

nee, ik bedoel dan. dan kun je ook uitkomen voor de Quarters.

thillie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 13:59

Ja maar dat is geen Quarter NK is gewoon een quarter dag.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 16:02

op NK niveau...

en Quarter NK wil ik ook gaan proberen.
ik wil gewoon sah en halter gaan doen. waar weet ik nog niet en wanneer ook nog niet. waarschijnlijk gaat t allemaal niet door.

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 14:03

Misschien is het al een keer gevraagd, maar ik wilde graag weten of het net als andere jaren is toegestaan om een box te delen met anderen? Omdat er nu ook dagboxen bestaan? Maar 2 dagen een dagbox is meer dan een hele week, dus vandaar mijn vraag ;)