TeeGee schreef:Umwelt sticker
Heb hem vandaag in de bus gevonden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
catzkillz schreef:Vraagje, ik zou misschien toch maar de laatste dag gaan aangezien ik wel wat koopjes wil doen, klopt het dat je daar de laatste dag het meeste kans op hebt? Ik weet dat bij motorbeurzen enzo is dat vaak dat je de laatste dag soms tot -70% kan gaan! Iemand daar ervaring mee op Equitana?
catzkillz schreef:@ Uprica: ik had het inderdaad over de prijzen in de standenIk weet dat op andere beurzen ze vaak hele grote kortingen geven de laatste dag, omdat de standhouders dan toch nog zo veel mogelijk proberen "kwijt" te raken.
_Joyy schreef:Jawel, 2 jaar terug waren wij er de laatste dag en toen waren we bij een stand die net op dat moment ging afprijzen.
Leren singels met elastiek voor 5 euro!!
Piker & Cavallo witte rijbroeken 5 euro!!
Blousjes en wedstrijdshirtje 5 euro, was ook zo uitverkocht!
Daarom gaan wij dit jaar ook weer de laatste dag, en dan met name de laatste paar uurtjes is het de moeite waard.
Bij een andere stand waren toen fleecedekens + halster + bandages(Was een actie) voor 25 euro.
Toen het later op de middag was hebben we er uiteindelijk 15 euro voor moeten betalen omdat ze er graag vanaf wilden.
Don_Zhivago schreef:een speciale millieu sticker die je MOET hebben in de grote steden in duitsland..
te bestellen bij de ANWB, duurt min 5 werkdagen..
kijk anders een paar pagina's terug (stuk of 5 ofzo