Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nikolletje schreef:HRE, ben ook nog in de K1 geweest, niemand met lintje gezien.
Controle vond ik ook niet echt super ofzo.
Paar keer mee geweest die kant op. DA kijkt even globaal vanaf 3 meter afstand, als je door wilt lopen roept ie: ho, ik moet controleren.
Voelt ie onderaan de kaak en vind alles verder wel best.
Vraagprijs, bijna 7000,- euries.. Hij had geen naam, en nadat ik een tijdje heb lopen kletsen en ouwehoeren met de eigenaren, een stel jonge mannen, hebben ze hem op verzoek BORIS genoemd...
Ik ga binnenkort eens kijken bij hun, met hun Zebra, ze komen uit de buurt van Arnhem. Leuke mensen..
jesterlover schreef:mijn dag was iig geslaagd!
De Shire was stkmt 1.98m, vraagprijs 7500,-.
Hij was 3jr oud, nog hengst, en volgens deze mensen goedgekeurd...![]()
De zebra, was geen zebra, maar een Zorse. Een 6 maanden oud hengstveulen uit een fjord moeder, met zebra papa..Vraagprijs, bijna 7000,- euries.. Hij had geen naam, en nadat ik een tijdje heb lopen kletsen en ouwehoeren met de eigenaren, een stel jonge mannen, hebben ze hem op verzoek BORIS genoemd...
Ik ga binnenkort eens kijken bij hun, met hun Zebra, ze komen uit de buurt van Arnhem. Leuke mensen..
De hele magere D-ponymerrie, met 2 maanogen heb ik ook zien staan, even staan sippen, toen doorgelopen. Heb een stel hele knappe paarden gezien, maar ook een boel mindere...
Een jonge gitzwarte merrie, luxe koppie, fijn in de omgang..
Veel Criollo's gezien, en hele knapperds. Ook die andalusier gezien? Iets aan de schrale kant?
Hoofdstel om, maar wat een plaatje zeg..![]()
Verder zoals altijd veel friezen, mini's, alle maten en soorten.
Ik heb heeeeeel veel foto's gemaakt, ook van de Shire.. Ze komen eraan
DK betekend Dekker
R0oszs schreef:hadden jullie ook gezien dat er opgeven moment een bonte paard los liep? Had geen halster oid om.. (werd al gevangen) Vraag me dan af hoe zoiets los komt..

: stond een superleuke wildkleurige met laaange manen..zucht..)
!Adil18 schreef:Vond het dit jaar best meevallen met de ellende. Hoewel 1 paardje (bij de standjes, en dan niet bij de kermis maar juist aan de andere kant van dat "groene" stuk waar ze ook de baan hebben waar paarden kunnen lopen) er best sneu bij stond met zijn fris kapotgeslagen benen.....De wondjes waren klein, maar het bloedde flink.
En een Falabella schat ik, waarvan men imo beter een kleine salami had kunnen maken....Mijn god, wat stond dat diertje beroerd op de achterbenen!
De Shire was geweldig, hoewel tegen mij werd gezegd dat de prijs €6500 was en niet €7500. Ik had hem trouwens de 1.98 m. niet gegeven, had hem zelf zo rond de 1.90 m. geschat, misschien ietsje groter...
jesterlover schreef:Adil18 schreef:Vond het dit jaar best meevallen met de ellende. Hoewel 1 paardje (bij de standjes, en dan niet bij de kermis maar juist aan de andere kant van dat "groene" stuk waar ze ook de baan hebben waar paarden kunnen lopen) er best sneu bij stond met zijn fris kapotgeslagen benen.....De wondjes waren klein, maar het bloedde flink.
En een Falabella schat ik, waarvan men imo beter een kleine salami had kunnen maken....Mijn god, wat stond dat diertje beroerd op de achterbenen!
De Shire was geweldig, hoewel tegen mij werd gezegd dat de prijs €6500 was en niet €7500. Ik had hem trouwens de 1.98 m. niet gegeven, had hem zelf zo rond de 1.90 m. geschat, misschien ietsje groter...
Dan zullen ze wel gezakt zijn, en de stokmaat kun je daar niet eventjes na chekken natuurlijk, maar wat was hij gaaf! Niemand die iets over de maanoog pony weet?
Ik ga nu alle foto's uploaden..