Mijn moeder zei van álweer een dekje. Heb er nu maar 5 ofzo. Pff valt toch écht wel mee. Zeker als ik het met jou vergelijk hé Babsie_Flash.
Calice
Geplaatst: 31-03-10 21:02
Het was toevallig heel rustig bij borduren dus was meteen aan de beurt, vandaar dat ik er toch maar weer een naam op heb laten zetten .
laura1987
Geplaatst: 31-03-10 21:02
xkimmx schreef:
Mijn moeder zei van álweer een dekje. Heb er nu maar 5 ofzo. Pff valt toch écht wel mee. Zeker als ik het met jou vergelijk hé Babsie_Flash.
Haha bij mij zegt de eigenaresse van mijn verzorgpaard het
x_Staceyy
Geplaatst: 31-03-10 21:03
Die pebble heb ik ook vind hem altijd heel chique staan op mijn donkerbruine merrie, maar ook op mn haflinger. Vind die stonegrey ook heel erg mooi zeg! WAUW
Ah dat is wel gaaf die kleur Pebbles met die naam.
Ik vond die cherry achtige kleur van Anky ook gaaf ! En licht -blauw en -roze van Scapa ook erg gaaf. Mijn verzorgster heeft de licht roze van Scapa dus eigenlijk heb ik die ook wel een beetje, kan hem tenslotte altijd ook gebruiken
Pff elke keer als ik post kan ik hem niet versturen omdat jullie zoveel praten.
Borduren is gratis bij dekje van minimaal 20,-.
Arra
Geplaatst: 31-03-10 21:05
Mijn inkopen :
BR jas sweet itch zalf anti klit strijklappen schuine beugelblokjes global rijbroek zache borstel slof global cap poetshandschoen
Ben geloof ik 1 van de weinige die geen dekje heeft gekocht, maar ik was wel aardig wat kwijt hoor.
Hier een niet duidelijke foto.
laura1987
Geplaatst: 31-03-10 21:06
Die stone grey is ook mooi stacey... De pebble heb ik niet eens zien liggen, maargoed zocht ook echt naar de bruine
@kim sorry
De scapa donkerblauw had ik nog naar gekeken, maar lag er nog maar 1 die heeeeeeeeeeeeeeeeel smerig was.
@dniez dat is ook een aardige aankoop geweest Geen trolley gekregen? Wat is die zalf voor iets???
Borduren is idd gratis bij aankoop van een dekje van 20,- , moet wel zeggen dat er heel vaak super lange rijen voor staan.
Woplala
Geplaatst: 31-03-10 21:08
Hallo hallo! Ik ga waarschijnlijk van 't weekend naar tentenkamp Wel wat voor mij laten liggen hoor Hebben ze eigenlijk veel in maat pony? Moet ook maat shet hebben maar dat zal ik niet vinden denk ik. Hee een Westlander; Kim lekker geshopt voor Joy zo te lezen?
Arra
Geplaatst: 31-03-10 21:08
Nog even over die ruitjesbroeken uit de folder van 50 euro, hoe vallen die? En kan je toevallig passen daar?[/quote]
Ja je kan passen ,ik heb maat 38/40 en in mijn global staat maat 88 wel iets ruim maar dat vind ik fijner.
Borduren is idd gratis bij aankoop van een dekje van 20,- , moet wel zeggen dat er heel vaak super lange rijen voor staan.
Ohh dan ga ik dus echt wel kijken voor een leuk dekje van 20 euro ofzo. Wil al een tijd zo'n dekje met naam en als het dan toch gratis is.
Calice
Geplaatst: 31-03-10 21:11
bij de stone grey had ik de vorige keer dus ook al staan kwijlen maar toen had ik de banana al gekocht (en laten borduren )
de stone grey heb ik trouwens met champagne kleurig draad laten borduren, ik zal er een foot bij maken bij daglicht , staat erg chique namelijk .
Arra
Geplaatst: 31-03-10 21:14
Ja trolley heb ik gekregen maar me vader heeft hem al in gepikt sweet itch is een anti jeukmiddel tegen staart en manen schuren.
Anne_26
Geplaatst: 31-03-10 21:14
Dniez schreef:
Nog even over die ruitjesbroeken uit de folder van 50 euro, hoe vallen die? En kan je toevallig passen daar?
Ja je kan passen ,ik heb maat 38/40 en in mijn global staat maat 88 wel iets ruim maar dat vind ik fijner.[/quote]
Oh, die jij op de foto hebt staan heb ik nu toevallig aan En hoopte al dat er daar meer van zouden zijn, had het ooit overgekocht van een bokker. Maar zijn ze dus van het merk Global? Want dan neem ik gewoon dezelfde maat in een ander kleurtje, vind m namelijk heel fijn zitten!
laura1987
Geplaatst: 31-03-10 21:15
haha je vader heeft hem ingepikt, lekker dan Ok dniez, ik dacht al wat is dat nou weer
Calice
Geplaatst: 31-03-10 21:16
De banana heb ik vorige keer trouwens met bruin garen laten borduren , ik vind het resultaat zelf erg gaaf geworden toen