Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
WillemWever schreef:Dit staat op startlijsten:
LET OP: Ivm met het slechte weer is de finale afgelast. Op de site kunnen jullie lezen hoe het verder gaat tav de afvaardiging naar de regio. Ivm de vele telefoontjes die ik verwacht, kan het wel tot morgen middag duren voordat jullie het kunnen lezen op de site. graag jullie geduld.
Als kring vinden we het erg vervelend dat het zo moest gaan.
Toch is veiligheid voor ruiter en paard het belangrijkste.
Wij hopen jullie in de zomer allemaal weer te zien
Gr Marjory van Voorst
paarden secr. Kring West
Hierop maak ik uit dat de finale niet wordt verzet, het gaat gewoon helemaal niet door. Waarschijnlijk gaan de eerste 4-5 per klasse naar de regio. Dat is echt heel zuur voor de nummers 6, 7 enz. Die hebben ook bloed, zweet en tranen getraind!!!! Echt een enorme teleurstelling voor ze!
Overigens sneeuwt het nu behoorlijk in Rotterdam dus het is wel terecht dat het is afgelast.
AronenLoutje schreef:Ben benieuwd of dat dan aan de hand van de plaatsingspunten gaat, aangezien ik met nog 2 andere 5e sta. Zo niet jammer maar helaas proberen we t van de zomer weer.
linn__ schreef:Zo wat ben ik blij dat ik gisteren moest rijden, in Lunteren laatste selectie.. Was wel koud maar is zeker de moeite geweest!!
1e met 185 en kringkampioen in de M2 paarden!![]()
![]()
Maar moet er niet aan denken nu met de trailer de weg op te gaan..

judithh schreef:info omtrent afgevaardigde kring 2/3 voor de regiokampioenschappen staat op de homepage van site van de kring.
http://www.kringwest.nl

mirjamalvaro schreef:nou geen regio dus
edit. met de kringfinale zouden de beste 3 proeven meetellen trouwens....
LYNNEM81 schreef:mirjamalvaro schreef:nou geen regio dus
edit. met de kringfinale zouden de beste 3 proeven meetellen trouwens....
Dat klopt.. Twee proeven van de kringfinale en je beste proef uit de voorselecties.. Maar nu tellen dus alleen je 2 beste proeven en dan weer je puntentotaal van die 2 proeven.![]()
Hoeveel was je dan Mirjam?? Er hadden ook een paar mensen al eerder afgemeld ik weet niet of ze die laten meetellen..