Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Broncoyboy schreef:Mensen wat is het er gezellig, wat reed die Ed geweldig, en de dressuurmiepen die eigenlijk voor Ankie kwamen vielen de mond open.
Jammer dat er bij ons een mevrouw ging zitten, die zo bang was van mijn hele lieve niet vervelende duitse herder, dat het dier zich
niet meer mocht bewegen, van die eigenlijk zelf enge mevrouw, gelukkig ging ze weg toen ze Ankie had zien rijden.
Maar ik zei nog tegen deze bange mevrouw,,U moet maar zorgen dat U niet blind word, want dan is er een blinde geleide hond niet voor U bij... Ja je maakt wat mee,, echt het is er zo leuk, de shops, de kantine is goed, de sfeer en de ruiters rijden weer beter, ga erheen want je mist veel als je thuis blijft, veel succes voor de ruiters die nog moeten, en de finalisten.......
yerry schreef:Broncoyboy schreef:Mensen wat is het er gezellig, wat reed die Ed geweldig, en de dressuurmiepen die eigenlijk voor Ankie kwamen vielen de mond open.
Jammer dat er bij ons een mevrouw ging zitten, die zo bang was van mijn hele lieve niet vervelende duitse herder, dat het dier zich
niet meer mocht bewegen, van die eigenlijk zelf enge mevrouw, gelukkig ging ze weg toen ze Ankie had zien rijden.
Maar ik zei nog tegen deze bange mevrouw,,U moet maar zorgen dat U niet blind word, want dan is er een blinde geleide hond niet voor U bij... Ja je maakt wat mee,, echt het is er zo leuk, de shops, de kantine is goed, de sfeer en de ruiters rijden weer beter, ga erheen want je mist veel als je thuis blijft, veel succes voor de ruiters die nog moeten, en de finalisten.......
JAAAAA!!! wil je in het vervolg die levensgevaarlijke Duitser wel bij je houden! HAHAHAHAHAHHAHA!!!!!
daar kunnen sommige bange zieltjes niet erg goed tegen....hihi![]()
en ja ED rijdt altijd geweldig!!!
Dionnevdkaal schreef:schumiegirl schreef:Mag je hond meenemen?ik wilde zaterdag gaan kijken en anders neem ik mijn jongste hond even mee.Die vind dat namelijk prachtig en gedraag zich normaliter fatsoenlijk
Ik vind dat het verboden moet worden om een hond mee te nemen naar wedstrijden.