Ow jongens, dit is echt billenknijpen zeg. Lijkt idd of er een vloek rust op Nederland. Eerst Adeline, nu HP. Wat brenht ons dat verder nog? Go Imke, go Edward!
Sander_ schreef:Ik word er helemaal mistroostig van, zonder beeld lijkt het allemaal 3x zo erg precies....... vooral als iedereen begint te gillen van Nee e.d.
Lightielight schreef:Sander_ schreef:Ik word er helemaal mistroostig van, zonder beeld lijkt het allemaal 3x zo erg precies....... vooral als iedereen begint te gillen van Nee e.d.Haha, ja, dan zie ik al hele drama's voor me!
Lightielight schreef:Sander_ schreef:Ik word er helemaal mistroostig van, zonder beeld lijkt het allemaal 3x zo erg precies....... vooral als iedereen begint te gillen van Nee e.d.Jullie horen het niet eens
Lightielight schreef:Sander_ schreef:Ik word er helemaal mistroostig van, zonder beeld lijkt het allemaal 3x zo erg precies....... vooral als iedereen begint te gillen van Nee e.d.Haha echt he, zit de hele tijd op F5 te drukken om te zorgen dat ik niks mis