Elessar schreef:Caira schreef:wij hebben er 7
Trekkeur meeting?
Ik heb een mini trekkeur en die is super in de aanleuning
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elessar schreef:Caira schreef:wij hebben er 7
Trekkeur meeting?
Somebody_ schreef:Het staat bij de uitslagen! Riexinger heeft HP echt het hoogst beoordeeld van alle 5 de juryleden.
Sunrise_ schreef:Met jou kan ik praten.Ik moet zeggen dat ik de Olypmische Spelen niet zo goed zijn voor mijn lijn.
Denica schreef:Ik hoop het, gun het hem wel
Hoop stiekem dat hij zelfs Anky eraf rijdt, maar dat lukt het hoogstwaarschijnlijk niet.
KirstenG schreef:ik baal er zo van dat internet zo traag is.... ik mis echt driekwart van de kur.... echt heel erg jammer ( héél zacht uitgedrukt..)
horseyfries schreef:Mork schreef:Go HP!!!!!!!
Kyra heeft echt een afwijking met haar hand. Trek trek trek
En in de pirouettes valt ie soms ineens naar beneden....
Ellebel schreef:Oh hahaha willen jullie ophouden over Trekkeur? Ik moet er erg om lachen en wordt nu heel raar aangekeken![]()
Sunrise_ schreef:Ik moet zeggen dat ik de Olypmische Spelen niet zo goed zijn voor mijn lijn.
ik heb meer mensen daarover gehoord op bokt. Iemand enig idee hoe dat kan ???? aan de laptop ligt het dus niet ??? Somebody_ schreef:Het staat bij de uitslagen! Riexinger heeft HP echt het hoogst beoordeeld van alle 5 de juryleden.
horseyfries schreef:Mork schreef:Go HP!!!!!!!
Kyra heeft echt een afwijking met haar hand. Trek trek trek
En in de pirouettes valt ie soms ineens naar beneden....