cowboyberend schreef:ik heb vandaag alle winkeltjes even leeg gekocht!
wat moet ik dan morgen kopen?
NIelsD gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cowboyberend schreef:ik heb vandaag alle winkeltjes even leeg gekocht!
Dana01 schreef:cowboyberend schreef:ik heb vandaag alle winkeltjes even leeg gekocht!
![]()
wat moet ik dan morgen kopen?
Goed gedaan!!
cowboyberend schreef:zijn nog een paar rose dingetjes , die heb ik niet mee genomen staat mij en mijn paard niet zo...
mooi zo
Dana01 schreef:cowboyberend schreef:wat moet ik dan morgen kopen?
zijn nog een paar rose dingetjes , die heb ik niet mee genomen staat mij en mijn paard niet zo...
mooi zo
[/quote]
en er was een rookvrije tribune vandaag!
Wranglerbutt schreef:Ohen er was een rookvrije tribune vandaag!
![]()

cowboyberend schreef:zijn nog een paar rose dingetjes , die heb ik niet mee genomen staat mij en mijn paard niet zo...

Dana01 schreef:cowboyberend schreef:zijn nog een paar rose dingetjes , die heb ik niet mee genomen staat mij en mijn paard niet zo...mooi zo

crazycactus schreef:cowboyberend schreef:zijn nog een paar rose dingetjes , die heb ik niet mee genomen staat mij en mijn paard niet zo...
Die heb ik
cowboyberend schreef:had je crazycactus moeten zien , dat weet je dat mooi rose is niet lelijk![]()
je zag er super uit crazycactus en wat een super gaaf paard had je mee

Wranglerbutt schreef:zal wel even leuke uploadenJae en jij zagen er super uit, CC!!Foto?
Jammer dat Jae na de 1e barrel gelijk al weer wilde vertrekken
(foto's zijn geen super kwaliteit maar het gaat zo snel voor je het weet zijn de de bak al weer uit)
had nog niet gezien hoe het er op beeld uitzag... vind het wel
Wranglerbutt schreef:Ik vind dat het hoofdstel nog wel een paar roze accenten kan gebruiken
(met roze pompoms en rokje)