Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BitchyWitchy schreef:En nu Tita? Moet je tot maandag wachten voor je een DA kan spreken??
Citaat:Hooi krijgt hij wel? En drinkt hij nog wel?
BitchyWitchy schreef:Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen Tita...... Ik schrik toch als ik draak zo zie........
tita schreef:BitchyWitchy schreef:Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen Tita...... Ik schrik toch als ik draak zo zie........
YEAH ik ook hoor het was vandaag voor het eerst sinds zondag dat ik hem kon poetsen afgezien van die dinsdag dat ie me wegduwde.
Artsen vind gewichtsverlies niet zo erg, zoiets kan je niet voorkomen
Emilia schreef:Gewicht zit er zo weer aan.
BitchyWitchy schreef:Emilia schreef:Gewicht zit er zo weer aan.
Gewicht gaat er sneller af dan op........ Helaas..........
Emilia schreef:Gewicht zit er zo weer aan.
Beaux schreef:Wil hij wel wortelen eten?
Ik weet nog toen Artiest daar geopereerd werd(oog eruit) hij na de operatie alleen maar wortels wilde eten en dat deze gelijk met kratten vol werden aangerukt en hij er zoveel mocht als hij wilde.
BitchyWitchy schreef:Maar het duurt nog even voor ie weer gezond is Emilia, dus hij zal eerst nog wat meer invallen vrees ik.....
tita schreef:BitchyWitchy schreef:En nu Tita? Moet je tot maandag wachten voor je een DA kan spreken??
Ik weet het niet ik kon mijn eigen arts vandaag niet spreken en ik weet dat ze echt veel te veel gewerkt heeft, dus ik begreep dat ze naar huis is gegaan.
ik had wel een soort vervanger die op de hoogte was en die vertelde dat we van het weekend hopen op verbetering..en dat ze daar voor gaan