Maar misschien dat ik volgend jaar dus kan komen kijken en aanmoedigen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DendroFleur schreef:...Maar ik denk dat degenen na jullie geen last van de harde bodem meer haddenHij was vast goed losgewoeld. Ik denk dat de menners juist blij met de bodem waren...
Citaat:het is voor zo'n evenement idd lastig om de bodem ideaal te krijgen, daar gaat een hoop tijd en geld in zitten, iets dat ze dus niet hebben..
de een wil de bodem hard hebben, de ander juist weer los.. als je dit per act aan moet gaan passen, is dit onbegonnen werk.
Citaat:in deurne deden we met grote springwedstrijden eerst slepen, daarna met een wals door de bak om alles zo hard mogelijk te krijgen, was de wedstrijd dan na 4 dagen afgelopen, ging de eg er weer doorheen om het los te maken voor de dressuurlessen.
maar dit was dan met een permanente bodem..
bij zo'n evenement laten ze 10 tot 20 cm zand over het beton heen storten, trekken het vlak, gaan er met een wals over en 3 dagen later wordt het weer opgehaald..
Citaat:en die stallen, je kan weinig anders kwa tijdelijke stallen, je moet bijna blij zijn dat de paarden in een hal staan en niet in een tent buiten in een weiland die vol water staat.