AlexAuto schreef:Het is klaar en wordt actief bij de definitieve versie.Ik ga hier even mee aan het werk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AlexAuto schreef:Het is klaar en wordt actief bij de definitieve versie.Ik ga hier even mee aan het werk

AlexAuto schreef:Ritmisch schreef:Ik ookIk ben zo benieuwd naar de starttijden....![]()
Die van de paarden zijn er in ieder geval pas nà het pinksterweekend, die van de pony's moet ik nog even naar vragen.
anydale schreef:Ik ookkk!!
Alex, weet jij of ze nog schrijvers nodig hebben? Of wordt dat weer op de site neergezet, als ik een gaatje over heb in het drukke programma wil ik best wel weer even een paar uurtjes schrijven!
michele schreef:anydale schreef:Ik ookkk!!
Alex, weet jij of ze nog schrijvers nodig hebben? Of wordt dat weer op de site neergezet, als ik een gaatje over heb in het drukke programma wil ik best wel weer even een paar uurtjes schrijven!
niet bij mij in de ring dan hoor![]()
![]()
anydale schreef:michele schreef:
niet bij mij in de ring dan hoor![]()
![]()
Misschien ben ik wel een hele aardige schrijfster hoor! Die allemaal hoge cijfers neerzet! haha, nee maar is goed, ik zal met nadruk zeggen dat ik NIET bij jou in de ring wil schrijven!
sannenn schreef:hebben jullie allemaal een foto van jezelf en van je paard? dan kan ik jullie herkennen![]()
. sannenn schreef:hebben jullie allemaal een foto van jezelf en van je paard? dan kan ik jullie herkennen![]()
dus kan ik sommige van jullie ook nog suporten
nu komt het wel erg dicht bij
ik heb het er de hele tijd over en mijn zus zij toen tegen mij over 2 weken ga je, maar over 3 weken is het al weer voorbij
Dus die bellen dan het hele secretariaat plat..

ik vind 10 minuten ertussen heeeeel wat fijner dan 2 uur ertussen!
SaskiaKur schreef:Mascha heeft net haar Kür af. Het moet nog iets aangepast worden, maar goed. Ziet ze net dat ze als reserve is opgeschreven in de rubriek Kür op Muziek. Ze had het wel optijd opgestuurd!![]()
Erg jammer!